  • 21. Data: 2005-05-18 05:38:23
    Temat: Re: dostepnosc srodkow z lokaty - powtorka (WAZNE)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 22:07:55 +0200, PshemeK napisał(a):

    > No to chyba czegoś nie doczytałeś. Przelew odroczony to przelew z
    > określoną datą REALIZACJI. Jeżeli miałby to być przelew z gwarancją
    > zaksięgowania na rachunku odbiorcy z określoną datą, to zapewne inaczej
    > by się nazywał....

    Tylko dlaczego ręczne puszczenie przelewu działa szybciej? Przecież to jakiś
    absurd...

    > Na szczęście zgodziłeś się z tymi warunkami podpisując umowę.

    Po prostu irytujące jest jak BPH chrzani o "liderze bankowości
    elektronicznej", dając kulawy system z kulawymi zabezpieczniami :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2005-05-18 21:16:51
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > I to też nie, bo zdaje się mBank daje sobie 2 dni na wysłanie przelewu,
    > czyli równie dobrze może wyjść w dniu następnym.
    Ja pisałem o BPH.

    A co do mBanku : 2 dni na wysłanie przelewu odroczonego na konkretną
    datę ?! To co się czepiasz BPH? BPH Ci gwarantuje - jak napisałem - że
    przelew odroczony zostanie wysłany z datą zleconą przez Ciebie.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 23. Data: 2005-05-19 08:52:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja pisałem o BPH.
    >
    > A co do mBanku : 2 dni na wysłanie przelewu odroczonego na konkretną
    > datę ?! To co się czepiasz BPH?

    Przecież pisze, że mu się zdaje,
    czyli to tylko taka jego 'fatamrugana' ;-)
    Chyba mu się pomyliło z czasem
    jaki daje sobie KIR na realizację przelewów.