  • 1. Data: 2002-09-12 04:59:24
    Temat: dowod osobisty
    Od: KAIZEN <k...@k...cracow.pl>

    Ostatnio dostalem info, ze podobno ani banki, ani inne firmy nie maja prawa
    zadac skserowania dowodu osobistego przy zawieraniu umowy. jak to jest?
    Ktos z Grupowiczow cos wie na ten temat? Co zrobic jak przy mojej odmowie
    bank odmowi mi otworzenia uslugi (brak wymaganych dokumentow...)
    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Dariusz
    k...@k...com.pl

  • 2. Data: 2002-09-12 08:24:37
    Temat: Re: dowod osobisty
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "KAIZEN" <k...@k...cracow.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Ktos z Grupowiczow cos wie na ten temat? Co zrobic jak przy mojej odmowie
    > bank odmowi mi otworzenia uslugi (brak wymaganych dokumentow...)

    W jednym, z banków z którym wspólpracuje pracownik banku w momencie
    dowodu) i razem zklientem potwierdzaja je za zgodnosc z danymi w dowodzie.

    AS