  • 1. Data: 2009-04-01 19:13:21
    Temat: dragowski jest dla Dietera a dla was zostal centrozap
    Od: <m...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-04-02 06:39:44
    Od: "silvestre" <s...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gr0ecg$ipn$1@inews.gazeta.pl...

    no to potrzyma dragowskiego przez co najmniej miesiac (zawieszenie przez
    GPW)

    silv

  • 3. Data: 2009-04-02 06:42:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "silvestre" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > no to potrzyma dragowskiego przez co najmniej miesiac (zawieszenie przez
    > GPW)

    ROTFL

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-04-02 06:48:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "silvestre" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > no to potrzyma dragowskiego przez co najmniej miesiac (zawieszenie przez
    > GPW)

    Nie zawieszenie a uniemożliwienie składania zleceń PKC...

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-04-02 06:50:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "silvestre" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zawieszenie a uniemożliwienie składania zleceń PKC...
    Sorry... nie widziałem dzisiejszego komunikatu :(

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-04-02 07:23:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    silvestre wrote:
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > no to potrzyma dragowskiego przez co najmniej miesiac (zawieszenie przez
    > GPW)
    >
    > silv

    Faktycznie i nareszcie, chcialo by sie powiedziec.
    Ta firma w ogole nie powinna powrocic na rynek
    ze wzgl. na smiesznie mala plynnosc. Wystarczylo
    kupic kilka akcji by spowodowac skokowy wzrost
    wartosci, czysta ruletka osmieszajaca WGPW.
    Na LSE gdy jakas spolka zaczyna rosnac podejrzanie
    szybko to gielda wymusza na niej wydanie oswiadzczenia.
    Najczesciej spolka podaje, ze nic jej nie jest wiadome,
    dlaczego jej walory rosna- i wtedy wiadomo, ze to czysta
    spekula. Ale bywa, ze musi ujawnic istotne fakty, np ze weszy
    wokol niej potencjalny nabywca - i wtedy rynek juz wie ze trzeba sie
    tam ladowac maksymalnie. Klamac s-ka nie moze bo wtedy Serious Fraud
    Office powyrywa im jaja.

    fatso

  • 7. Data: 2009-04-02 08:47:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > szybko to gielda wymusza na niej wydanie oswiadzczenia.
    > Najczesciej spolka podaje, ze nic jej nie jest wiadome,

    Tu tez tak bylo - nie wiedza dlaczego rosnie, zatem wiadomo bylo -
    spekulacja czysta.

  • 8. Data: 2009-04-02 17:45:24
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > wokol niej potencjalny nabywca - i wtedy rynek juz wie ze trzeba sie
    > tam ladowac maksymalnie. Klamac s-ka nie moze bo wtedy Serious Fraud

    Dlatego lubie LSE no i jeszcze te prowizje stale kwotowo - mniam. Denerwuje
    mnie tylko stamp duty.
    Moze wiesz czy trejdujac z ISA tez to place?

  • 9. Data: 2009-04-02 18:08:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    Gonzo wrote:

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    >
    > Dlatego lubie LSE no i jeszcze te prowizje stale kwotowo - mniam.
    > Denerwuje mnie tylko stamp duty.
    > Moze wiesz czy trejdujac z ISA tez to place?
    chyba placisz.
    Ja wlasnie sobie zainstalowalem konto SIPP u Barclaysa(self invest
    pension plan)
    Bede mogl placic tanio(ale stamp duty za zakup musze im dac). No i bede mogl
    kupic sobie akcje w Polsce jak mi przyjdzie na to ochota. Ale to nie
    jest konto
    dla krajowcow dewizowych ale dla dziadkow tutaj co nie chca placic menagerom
    za obsluge ich renty- wola sami miec na nie oko.

    fatso