  • 1. Data: 2002-11-22 07:35:39
    Temat: drobna różnica w adresie a taka roznica w tresci
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam
    pilnie sledze grupe i wiem ze czasem pojawiaja sie rozne ciekawostki, ja
    znalazlem taka:

    ten adres znany jest chyba wszystkim

    http://multibank.pl

    ale po drobnej korekcie

    https://multibank.pl

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2002-11-22 09:16:57
    Od: "ewis" <e...@i...pl>

    > ten adres znany jest chyba wszystkim
    >
    > http://multibank.pl
    >
    > ale po drobnej korekcie
    >
    > https://multibank.pl

    niezłe, czy ktoś z kontem w multibanku próbował się zalogować?

    pozdr,
    kasia

  • 3. Data: 2002-11-22 09:32:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "ewis" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > niezłe, czy ktoś z kontem w multibanku próbował się zalogować?

    niestety nie dziala ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-22 09:49:47
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "ewis" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > niestety nie dziala ;)

    Ale mnie się udało zalogować z kontem w mBanku.
    I teraz w adresie mam:
    https://multibank.pl/ib_fr_homebanking.asp
    i listę kont... :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 5. Data: 2002-11-22 10:57:34
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Ale mnie się udało zalogować z kontem w mBanku.
    > I teraz w adresie mam:
    > https://multibank.pl/ib_fr_homebanking.asp
    > i listę kont... :-)

    Znaczy, zalogowales sie na strone multibank.pl z certyfikatem dla
    www.mbank.com.pl ????
    Podziwiam Twoja przegladarke
    :-(

    M.

  • 6. Data: 2002-11-22 14:18:42
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:arl2k3$hkc$1@news.tpi.pl...
    > Znaczy, zalogowales sie na strone multibank.pl z certyfikatem dla
    > www.mbank.com.pl ????
    > Podziwiam Twoja przegladarke
    > :-(

    Mi tez sie to udalo.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 7. Data: 2002-11-22 15:06:10
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

> [...]
    wiadomości news:arl2k3$hkc$1@news.tpi.pl...

    > Znaczy, zalogowales sie na strone multibank.pl z certyfikatem dla

    IE ostrzega że nazwa z certyfikatu nie zgadza się z nazwą witryny i pyta czy
    kontynuować

    Szymon

  • 8. Data: 2002-11-22 15:22:29
    Od: j...@p...onet.pl

    probowalem zglosic ten problem piszac na k...@m...pl i wyniki sa takie:

    wyslalem info o tej systuacji i dostalem 4 zapewnienia ze za chwile mi
    odpowiedza :)

    Pani napisala ze https://multibank.pl to zly adres i mam wpisac prawidlowy.

    Wiec pisze do niej czy widziala co za strona pojawia sie gdy wpisze powyzszy
    adres? (dostalem 4 zapewnienia ze odpisza do mnie).

    Pani na to ze jej ten adres nie dziala i mam wyslac jej "ekranu".
    Wysylam Pani "ekran" (dostalem 4 zapewnienia ze odpisza do mnie)

    i cisza ...
    trwalo to chyba godzine poczym
    Pani pisze ze nie dostala zalacznika w postaci "ekranu" i mam dzwonic na
    Multilinie.

    Podarowalem sobie ten telefon, a ze wychodzilem z biura a oddzial mam za rogiem
    to tam poszedlem.
    No i zobaczymy co zrobi mila Pani z oddzialu w Katowicach :)

    Pozdrawiam
    Dawid