eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › drobny problem z MultiBankiem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2010-01-18 20:58:42
    Temat: drobny problem z MultiBankiem
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Witam,

    Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty debetowej VISA do rachunku. Karta
    została zamknięta, ale bank nie zwrócił mi opłaty za jej używanie
    (MultiBank zwraca opłatę za kartę jeśli w poprzednim miesiącu płatności
    nią robione były większe niż 500 zł. W moim przypadku warunek ten był
    spełniony).

    Napisałem reklamację. Dokładnie 29 dni później otrzymałem sztampowy mail
    z banku, że "przepraszają", ale "nadal trwają czynności wyjaśniające". I
    oczywiście ZERO jakiejkolwiek daty, do kiedy one potrwają. Mail nie
    zawierał żadnych odniesień do mojej sprawy, rozpoczynał się od słów
    "Szanowy/a Pan/i, proszę przyjąć nasze przeprosiny ...", widać, że
    wysyłają takich setki.

    IMHO to typowe olewanie klienta, w końcu sprawdzenie, czy opłata została
    zwrócona na konto, może nie zajmie 30 sekund, ale 30 dni to chyba
    wystarczający czas.

    Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
    chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
    odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
    reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.

    Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    --
    http://voip.stegny.net


  • 2. Data: 2010-01-18 21:07:07
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hj2i1u$1l1r$...@n...ipartners.pl...

    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    > odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie chodzi
    > mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedź
    > odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w
    > końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.
    >
    > Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    Luzik. Ja dostałem już dwa takie maile (co miesiąc wysyłają) o przedłużeniu
    okresu rozpatrywania banalnej reklamacji. Dno. Ten bank stał się od pewnego
    czasu niereformowalny w pewnych kwestiach. Coś jak kolejna inkarnacja Pekao.


  • 3. Data: 2010-01-18 21:14:18
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-18 21:58, Misiu pisze:

    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    > odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
    > chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
    > odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
    > reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.
    >
    > Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować
    w to swój czas.


  • 4. Data: 2010-01-18 22:56:49
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Bogdan B. pisze:

    > Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    > http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    > Formalnie sprawa się kwalifikuje,

    Dzięki za link.

    > pytanie czy chcesz zainwestować
    > w to swój czas.

    Czas byłbym skłonny zainwestować. Z regulaminu wynika jednak, że walka o
    odzyskanie 2 zł kosztować mnie będzie 20 zł. Może jakieś inne pomysły ???

    --
    http://voip.stegny.net


  • 5. Data: 2010-01-18 22:57:16
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    > http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    > Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować
    > w to swój czas.

    i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 6. Data: 2010-01-18 23:24:11
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-18 23:56, Misiu pisze:
    > Bogdan B. pisze:
    >
    >> Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    >> http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    >> Formalnie sprawa się kwalifikuje,
    >
    > Dzięki za link.
    >
    >> pytanie czy chcesz zainwestować
    >> w to swój czas.
    >
    > Czas byłbym skłonny zainwestować. Z regulaminu wynika jednak, że walka o
    > odzyskanie 2 zł kosztować mnie będzie 20 zł. Może jakieś inne pomysły ???

    Jeżeli uważasz że Twoje roszczenie jest uzasadnione, to bank
    przegrywający sprawę zwróci ci opłatę - paragraf 22 (zbieżność z innym
    regulaminem przypadkowa).


  • 7. Data: 2010-01-18 23:25:26
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-18 23:57, RobertS pisze:
    >
    >> Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    >> http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    >> Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować
    >> w to swój czas.
    >
    > i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...

    Jeżeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.


  • 8. Data: 2010-01-19 07:27:14
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    >> i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...
    >
    > Jeżeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.

    wiem, dla zasady można powalczyć, tylko czy te 2 zł warte są straconego
    czasu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 9. Data: 2010-01-19 09:17:09
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: Misiu <m...@y...com>

    RobertS pisze:
    >
    >>> i chyba ze 20 zł przy takim roszczeniu...
    >>
    >> Jeżeli roszczenie jest uzasadnione to jest do zwrotu przez bank.
    >
    > wiem, dla zasady można powalczyć, tylko czy te 2 zł warte są straconego
    > czasu?

    Sprawienie by jakiś pajac wziął się wreszcie za swoją robotę - bezcenne
    :) Dla nas wszystkich.

    --
    http://voip.stegny.net

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1