  • 11. Data: 2009-02-05 15:53:50
    Temat: Re: duże spadki przed nami...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gmevnh$b0d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > poza ziemniakami to na ciężkie czasy zawsze sprawdzał się ankohol... można

    Taniej wyjdzie zakup wagonu cukru i drożdzy :)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-02-05 20:48:28
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    gg wrote:

    > czytałem - nie chciało mi się polemizować... nie będzie mega odpału to
    > pewne
    > wystarczy popatrzeć na złotego

    No właśnie patrzę i widzę, że po zamknięciu giełdy PLN jeszcze się
    umocnił, więc wszystko gra.

  • 13. Data: 2009-02-06 07:11:33
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Sheen" <z...@v...pl> wrote in message news:gmf01i$11u$1@news.onet.pl...
    > Jutro mega-odpał na WIG-u. Co najmniej 5%. Argumenty podałem w innym
    > wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    > indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo na
    > 1575 się raczej nie podniosą.

    Odreagowanie jednodniowe jest mozliwe ale rzedu 1,5% nie wiecej.
    Wez pod uwage chopie ze wlasnie prasa sie rozpisuje o tych aferach z opcjami
    (polskie papiery toskyczne) ktore moze spowodowac tornado w postaci
    wypadniecia z WIG20, a moze nawet calkiem z GPW az 1/3 wszystkicj notowanych
    tam spolek.
    Kto w takiej sytuacji bedzie chcial ryzykowac i kupowac akcje? Poza tym NIKT
    nie wie, ktore firmy maja te polskie toksyczne papiery, bo firmy sie nie
    chwala tym przedwczesnie, a potem nagle oglaszaja klape i bankructwo.

    Pester

  • 14. Data: 2009-02-06 08:51:07
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Złe wieści podaje się w dołku, jeszcze się tego nie nauczyłeś od Dietera? :)
    Kto będzie kupował? Pomyśl sobie: jesteś inwestorem zagranicznym, chcesz
    zarobić dużo EUR lub USD. Wypompowałeś USDPLN i EURPLN w kosmos,
    wcześniej ożeniłeś frajerom opcje walutowe.
    Teraz możesz obkupić się tanimi akcjami i zarobić:
    - na opcjach
    - na umocnieniu PLN
    - na wzroście kursu akcji, tudzież na długich pozycjach w FW20.

    Czy to nie oczywiste? Aż w oczy kole.

  • 15. Data: 2009-02-06 09:29:02
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-02-2009 o 09:51:07 Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > - na opcjach
    > - na umocnieniu PLN
    > - na wzroście kursu akcji, tudzież na długich pozycjach w FW20.

    pasuje łamigłówka. Wczoraj tvp wiadommosci o wysokich kursach walut,
    PB ze będzie po 5-6 zł itd. Swietna atmosfera do sprzedania pozycji.
    Z.

  • 16. Data: 2009-02-06 10:25:21
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > pasuje łamigłówka. Wczoraj tvp wiadommosci o wysokich kursach walut,
    > PB ze będzie po 5-6 zł itd. Swietna atmosfera do sprzedania pozycji.

    Chlopaki nie ma tak prosto.

    Banki 'polskie' dopiero co dostaly ok 10mld od NBP tytulem przedterminowego
    wykupu obligow NBP.
    Ma byc obnizona rezerwa obowiazkowa z 3.5% do bodajze 2% = kolejne 30mld do
    wypompowania.

    Czy to wam cos mowi?
    BTW srodowa aukcja obligacji rzadowych skonczyla sie fiaskiem.

  • 17. Data: 2009-02-06 10:41:15
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > wbrew obiegowej opinni że niżej już nie może być ponownie ostrzegam...
    > jak ktoś nerwowy to lepiej out

    Nizej zapewne bedzie, ale przy tych poziomach duzych spadkow to ja bym sie
    juz nie spodziewal. Nieznacznie wybilismy sie dolem z trendu bocznego, wiec
    teraz powinna byc korekcyjna proba powrotu do niego.

  • 18. Data: 2009-02-06 12:57:36
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    > Czy to wam cos mowi?
    > BTW srodowa aukcja obligacji rzadowych skonczyla sie fiaskiem.

    gdzie można przeczytac takie informacje?

  • 19. Data: 2009-02-06 13:49:20
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > gdzie można przeczytac takie informacje?

    Panie, szukaj... na stronach minsterstwa finansow
    Na tacy trzeba podac????

  • 20. Data: 2009-02-06 15:26:13
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-02-2009 o 08:11:33 Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    > Odreagowanie jednodniowe jest mozliwe ale rzedu 1,5% nie wiecej.

    niemozliwe staje sie mozliwe.
    Z.