  • 11. Data: 2002-08-14 16:17:00
    Temat: Re: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka; Re: ING
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    news:3d5a7f00_3@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "Wilczek"

    > Otoz jest to ING BSK OnLine - dzis caly dzien niedostepny, ale zalogowac
    sie
    > mozna i zobaczyc menu
    Coś kręcisz.
    Ja wszysto załatwiłem dowodem

    KJ

  • 12. Data: 2002-08-14 17:44:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Coś kręcisz.
    > Ja wszysto załatwiłem dowodem

    mam ksero ze stroniczki z danymi identyfikującymi Użytkownika systemu
    - pod spodem facet dopisal moje dane z dowodu (mimo ze ma je w komputerze)
    oraz obok z prawa jazdy.
    podstemplowal, podpisal - moge udowodnić!
    Przeciez bym go nie zmuszal do spisywania prawa jazdy ;-))
    a na temat drugiego dokumentu ze zdjeciem nie chcialem sie klocic -
    ostrzeglem
    tylko ze ten przepis/zwyczaj obsmieję w internecie.
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-08-14 17:54:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > co wygralem :-))) ?

    nie potraktowalem tego jako odpowiedz lecz jako pytanie ;-))
    ale faktycznie strzelales w dobym kierunku - mozesz w nagrode podac jakis nr
    rachunku, najlepiej w Fortisie, BGŻ, BPHPBK lub Inteligo

    > Maestro tez jest z jakims kwiatkiem tak jak VE?

    faktycznie jej zdjecia nie ma na www ale jest na
    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bsk6.htm
    a co to jest to tylko ludzie po polibudzie beda wiedzieli ;-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-08-14 20:05:46
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > nie potraktowalem tego jako odpowiedz lecz jako pytanie ;-))
    > ale faktycznie strzelales w Fdobym kierunku - mozesz w nagrode podac jakis nr
    > rachunku, najlepiej wortisie, BGŻ, BPHPBK lub Inteligo

    Odpowiadalem dla czystej satysfakcji :-) A z tych 4 mam tylko Inteligo
    choc caly czas sie zastanawiam nad Integrum :-)

    > faktycznie jej zdjecia nie ma na www ale jest na
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bsk6.htm
    > a co to jest to tylko ludzie po polibudzie beda wiedzieli ;-)

    no jakis scalak, wlasnie tutaj ta karte widzialem ale jako, ze VE
    jest tu stara to mialem nadzieje, ze Maestro tez sie zmienilo
    no ale niestety (dla tego kwoatla specjalnie trzeba VE brac! ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2002-08-14 20:58:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > Odpowiadalem dla czystej satysfakcji :-) A z tych 4 mam tylko Inteligo
    > choc caly czas sie zastanawiam nad Integrum :-)

    jak masz Inteligo to dostales nagrode przez e-mail Money
    i nie musisz podawac rachunku ;-))
    *** blad ***
    PS jak dobrze odpowiesz na pytanie

  • 16. Data: 2002-08-15 09:18:34
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > jak masz Inteligo to dostales nagrode przez e-mail Money
    > i nie musisz podawac rachunku ;-))
    > *** blad ***
    > PS jak dobrze odpowiesz na pytanie

    Dostalem :-) Nigdy wczesniej nie uzywalem EmailMoney :-)
    Ale uwazam, ze nagroda jest zbyt znaczna ;-) i chicalbym
    odeslac czesc i przetestowac emialmoeny w druga strone
    - na jaki Twoj mail mam slac?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 17. Data: 2002-08-15 17:19:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 19:54:51 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >faktycznie jej zdjecia nie ma na www ale jest na
    >http://www.karty.pl/oferta/opisy/bsk6.htm
    >a co to jest to tylko ludzie po polibudzie beda wiedzieli ;-)
    >*** blad ***
    Ale to stary wzor. Czy nowy (z nazwa ING BSK) rozni sie tylko logo ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl