  • 11. Data: 2004-07-11 09:51:28
    Temat: Re: dwa konta w inteligo; jak jest z ta oplata za prowadzenie konta?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik cef napisał:

    > Chcesz przez to powiedzieć, że opłata
    > za konto firmowe zależy w jakiś sposób od salda?

    Pomylilo mi sie z lekka.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-07-11 18:54:18
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Q wrote:
    > jesli mam dwa konta w inteligo
    > i na jednym jest rowne 100zl
    > a na drugim 0zl,
    > to nie place tych 4.99zl za prowadzenie kont?

    Placisz. Ja mam dwa konta - wspolne i drugie gdzie tylko ja jestem
    wlascicielem. Jezeli na jednym nic sie nie dzieje a saldo < 100 to place
    za to jedno konto.

    Krzysztof

  • 13. Data: 2004-07-11 22:51:45
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > No cóż - stawiam dulary przeciwko orzechom, że autorowi chodziło o
    subkonta
    > ;-)))

    przepraszam za niescislosci,
    ale tak - chodzilo mi o posiadanie
    hm... to sie nazywa subkonto?

    chodzi mi o to, ze mam jeden rachunek w inteligo (z karta visa)
    i chce otworzyc drugi (moje rachunki -> Otworz rachunek),
    bez zadnej karty;

    ps. a jaka jest roznica miedzy dwoma kontami klienta,
    a dwoma subkontami?
    /jesli oba nalaza tylko do tego klienta;

  • 14. Data: 2004-07-12 08:28:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > chodzi mi o to, ze mam jeden rachunek w inteligo (z karta visa)
    > i chce otworzyc drugi (moje rachunki -> Otworz rachunek),
    > bez zadnej karty;

    Więc wszystko jasne. Nie płacisz.

    > ps. a jaka jest roznica miedzy dwoma kontami klienta,
    > a dwoma subkontami?
    > /jesli oba nalaza tylko do tego klienta;

    2 konta=2 umowy (np. na DG i prywatne, albo 1 prywatne a 1 prywatne wspólne
    z inną osobą). Subkonto - dodatkowe konto w ramach tej samej umowy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn