  • 1. Data: 2009-10-04 07:49:04
    Temat: dwie "kary" za to samo?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    tak się zastanawiam czy w przypadku braku spłaty kwoty minimalnej (dla
    kk) bank może naliczyć opłatę za "obsługę zadłużenia przeterminowanego"
    i do tego odsetki od kredytu kartowego?

    czy to przypadkiem nie jest klauzula zabroniona przez UOKiK?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-04 08:20:17
    Temat: Re: dwie "kary" za to samo?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
> [...]
    > tego odsetki od kredytu kartowego?
    >
    > czy to przypadkiem nie jest klauzula zabroniona przez UOKiK?

    I jak jest z podprzypadkiem takiej sytuacji, kiedy to wysokość odsetek od
    zadłużenia przeterminowanego jest równa wysokości odsetek od zadłużenia
    nieprzeterminowanego.

  • 3. Data: 2009-10-04 08:20:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-04, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > i do tego odsetki od kredytu kartowego?
    > czy to przypadkiem nie jest klauzula zabroniona przez UOKiK?

    No ale oni sobie liczą za "obsługę". Wysłanie listu chociażby.
    Wszyscy wiemy, że to jest obejście prawa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-10-04 09:09:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No ale oni sobie liczą za "obsługę". Wysłanie listu chociażby.
    > Wszyscy wiemy, że to jest obejście prawa. :)

    pierwszy raz (z kk korzystam od kilkunastu lat) przydarzyła mi się taka
    sytuacja, spłata kilka dni po terminie i Alior "demokratycznie" naliczył
    mi odsetki + 45 zł za obsługę zadłużenia ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-10-04 11:01:03
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    RobertS pisze:
    > pierwszy raz (z kk korzystam od kilkunastu lat) przydarzyła mi się taka
    > sytuacja, spłata kilka dni po terminie i Alior "demokratycznie" naliczył
    > mi odsetki + 45 zł za obsługę zadłużenia ;-(

    A z ING do mnie zadzwonili, zapytali czy zamierzam splacic to co jestem
    im winny, przeprosilem, zaplacilem i sprawa zamknieta. Nawet bez odsetek
    chyba. Szkoda, ze nie maja 1% zwrotu i nekaja mnie telefonami o jakies
    spotkania z doradca.

    --
    Raf

  • 6. Data: 2009-10-04 11:28:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

    > A z ING do mnie zadzwonili, zapytali czy zamierzam splacic to co jestem im
    > winny, przeprosilem, zaplacilem i sprawa zamknieta. Nawet bez odsetek
    > chyba.

    Bez odsetek? Nie wyobrażam sobie tego za bardzo w ING bez procedury
    reklamacyjnej. :)

  • 7. Data: 2009-10-04 18:20:04
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > tego odsetki od kredytu kartowego?
    >
    > czy to przypadkiem nie jest klauzula zabroniona przez UOKiK?

    kilka lat temu chyba nawet ktos wygral z citi w tej kwestii
    niestety nie znalazlem tego wycinka z rzepy, choc trzymalem pare lat