  • 1. Data: 2010-07-09 16:08:39
    Temat: dywidenda z ACP.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    wybaczcie moje amatorskie pytanie, ale wg. kalendarza 2 lipca
    miala byc wyplacana dywidenda z ACP, ale jak dotad nie widze
    zadnych naleznosci, ani ksiegowan. cos przegapilem na urlopie?

  • 2. Data: 2010-07-09 16:33:00
    Temat: Re: dywidenda z ACP.
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

> [...]
    > miala byc wyplacana dywidenda z ACP, ale jak dotad nie widze
    > zadnych naleznosci, ani ksiegowan. cos przegapilem na urlopie?

    Nic nie przegapiłeś, dywidenda była i być może jeszcze jest
    wypłacana, może coś przegapiło Twoje biuro.

  • 3. Data: 2010-07-09 17:30:42
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Wplywy z dywidend

    1/7 Tepsa

    2/7 Asseco

    8/7 KGHM

    Wszystko w porzadku.

    Moze troche glupio zabrzmi, ale sprawdz od/do kiedy miales akcje ACP, bo
    przez zasade D+3 niejeden frajersko za pozno kupowal akcje juz bez dywidend

    Pozdrowko

    Loser

  • 4. Data: 2010-07-09 18:14:37
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przez zasade D+3 niejeden frajersko za pozno kupowal akcje juz bez dywidend

    Mam pytanie do kolegi Losera,
    czy uważasz, że strategia kupowania akcji tylko na wgląd
    dywidendy ma jakikolwiek sens?
    Mówie o dokładnie takiej sytuacji, nie o strtegi długoterminowej.

  • 5. Data: 2010-07-09 18:53:24
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    > Mam pytanie do kolegi Losera,

    Dziękuję za odpowiedz.
    Takiej się spodziewałem.

  • 6. Data: 2010-07-09 19:14:11
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    ron wrote:

    > Nic nie przegapiłeś, dywidenda była i być może jeszcze jest
    > wypłacana, może coś przegapiło Twoje biuro.

    juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
    miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
    faktycznie dywidenda dotarla :)

  • 7. Data: 2010-07-09 19:32:44
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    > juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
    > miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
    > faktycznie dywidenda dotarla :)

    Widzisz kolego, jak to z niekompetencji
    robi się sprawa nie warta zauważenia,
    woda na młyn idiotów, ale takie zycie,
    ty pójdziesz dalej a barany pozostaną
    na tym pastwisku.
    Pozdrawiam Ciebie, korzystaj z dywident,

  • 8. Data: 2010-07-09 19:44:08
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    > juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
    > miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
    > faktycznie dywidenda dotarla :)

    Widzisz jak to fajnie można robić gówno.
    Ty prawdopodobnie nawet nie wiesz o co chodzi,
    ale są specjalisci twojej niewiedzy swiadomi.
    Zdrowia życzę, i proszę, nim zapytasz,
    zastanów się, czy nie namieszasz zachowaniem,
    swym,itd, itp, .;

  • 9. Data: 2010-07-09 21:56:49
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 9 Lip, 21:32, " ron" <r...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > ty pójdziesz dalej a barany pozostaną
    > na tym pastwisku.
    > Pozdrawiam Ciebie, korzystaj z dywident,

    Kolega Paweł zaznaczył, AMATORSKIE pytanie.
    Coś tam się zawieruszyło i wszystko się wyjaśniło.

    Po co takie dogadywanie.
    W odpowiedzi otrzymał :niekompetencja, idiotów, barany, pastwisko i
    gówno.
    W wątkach politycznych napierdalajcie się ile wlezie (też coś od
    siebie czasami wrzucam), ale giełdowe sprawy może z większym luzem i
    chęcią pomocy.
    Żeby taki Paweł (pozdrawiam) wrócił i się udzielał, albo pytał.

    PS Dywidenda nie pisze się z "t" na końcu.

  • 10. Data: 2010-07-13 11:34:45
    Temat: Re: dywidendy/spolki dywidendowe
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Rozpisalem sie wczoraj wieczorem, a przy wysylaniu akurat net walnal - z
    powodu nieziemskich uplow.

    Drugi raz nie mam szans.

    generalnie jestem anty brania spolek pod dywidendy, zwlaszcza z uwagi na
    automatyczne, natychmiastowe i bezpowrotne branie podatku (poza kontem IKE).

    Na akcjach to rozliczasz sie sam, dopiero w kwietniu i mozesz kompensowac z
    ewent stratami (a za 2008 wiekszosc miala)

    Wyjatki to np Tepsa i pare drobniejszych lub ewent KGH jak b wysoka

    Pozdrowko

    Loser

    PS rozumiem, ze "zgadles" ze przy takich upalach nikt niemal nie siedzi na
    kompie/necie

    Bo inne przypuszczenia bylyby oglednie mowiac "baaardzo nietrafione" (zeby
    inaczej nie okreslic)