  • 21. Data: 2007-03-21 14:35:50
    Temat: Re: działa już nowy Pl@net Fortis Banku n/t
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    LPoD wrote:

    > Planet 2 robił IBM (wiem, że podwykonawcą był Matrix).
    > Natomiast 3... nie wiem. :)

    Na pewno nieźle skasował skoro przelew przez internet koszuje 1,5 zł co
    w dzisiejszych czasach w Polsce zakrawa na niezły absurd!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 22. Data: 2007-03-22 08:51:46
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Na pewno nieźle skasował skoro przelew przez internet koszuje 1,5 zł co
    > w dzisiejszych czasach w Polsce zakrawa na niezły absurd!

    Ja na szczęście mam jeszcze e-Pakiet. Jeśli wprowadzą mi jakiekolwiek
    opłaty za przelewy, to natychmiast zrezygnuję z tego konta.
    Nie po to płacę za prowadzenie rachunku, żeby płacić jeszcze za przelewy
    (i to najwięcej na rynku).

    ch.