  • 1. Data: 2010-09-28 20:10:26
    Temat: dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Chciałem obadać to cudo a tu zonk, nie działa.
    Nie wiem, czy tylko tak u mnie czy u kogoś jeszcze??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-09-28 20:16:49
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
    tej nowej wersji www :)

  • 3. Data: 2010-09-29 05:41:29
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-09-28 22:16, sunwick pisze:
    > mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
    > tej nowej wersji www :)

    hehe, widocznie ten typ tak juz ma ;-(((
    mam od nie dawna KK w tym citi dziwologu i też wiele rzeczy jakoś mi tam
    nie chce working
    pewnie trzeba będzie się przyzwyczaić, że więcej funkcji nie będzie
    działać, niż działać ;-(((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2010-09-29 07:52:43
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
    > tej nowej wersji www :)

    A nie miales zmienianej ostatnio karty? Na przyklad na karte z payback?
    Jesli tak, to trzeba zalozyc nowe konto.
    Wczoraj to przerabialem.

  • 5. Data: 2010-09-29 07:58:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 07:41:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > wiele rzeczy jakoś mi tam nie chce working

    Co nie chce?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2010-09-29 11:26:13
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-09-29 09:58, Olgierd pisze:

    > Co nie chce?

    no np. to, że wczoraj dostałem jakiś wyciąg online do citikonta, którego
    nie posiadam. Mam u nich tylko KK.
    hhhmm trochę to dziwne dla mnie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2010-09-29 19:25:01
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tak mialem, racja!

    czy to nowe konto moge zalozyc miejac wciaz stare, czy musze je jakos
    "skasowac"??

  • 8. Data: 2010-09-29 21:16:02
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    > tak mialem, racja!
    >
    > czy to nowe konto moge zalozyc miejac wciaz stare, czy musze je jakos
    > "skasowac"??

    Nie wiem czy trzeba kasowac stare, ale wszystkie transakcje zostana
    przeniesione na nowe konto, takze te wykonane jeszcze stara karta a
    niesplacone.
    Tak wiec chyba mozna o nim po prostu zapomniec.

  • 9. Data: 2010-09-30 20:03:49
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja nie moge zalozyc konta na ten nr karty kredytowej - pisze ze juz
    mam konto na tej karcie :(

  • 10. Data: 2010-10-01 07:54:35
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    > ja nie moge zalozyc konta na ten nr karty kredytowej - pisze ze juz
    > mam konto na tej karcie :(

    Tzn. ze nowa karta ma taki sam numer jak stara?