  • 1. Data: 2005-06-30 21:00:54
    Temat: dzisiejsze przerwy konserwacyjne w e-bankach??
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    Witam,

    dziwna sprawa mnie teraz spotyka (22.55, 30.06.2005r).
    Przerwa konserwacyjna w BGZ, mBanku i Inteligo (wszedzie mam takie
    komunikaty, cash przegladarki wyczyszczony itd itp).
    Niby zamkniecie miesiaca, zamkniecie kwartalu czy co oni tam maja w tych
    bankach, ale wszedzie ;)??.
    Jak do tej pory nie spotkalem sie z czyms takim w mojej dlugoletniej
    "karierze".

    Wchodza od dzis jakies nowe regulacje czy ki czort?
    :)

    --
    Pozdro
    ethan

  • 2. Data: 2005-06-30 21:05:42
    Temat: Re: dzisiejsze przerwy konserwacyjne w e-bankach??
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ethan napisał(a):

    > Witam,
    >
    > dziwna sprawa mnie teraz spotyka (22.55, 30.06.2005r).
    > Przerwa konserwacyjna w BGZ, mBanku i Inteligo (wszedzie mam takie
    > komunikaty, cash przegladarki wyczyszczony itd itp).

    W Multibanku też

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-06-30 21:12:41
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    ethan napisał(a):
> [...]
    > "karierze".
    >
    > Wchodza od dzis jakies nowe regulacje czy ki czort?

    Może wprowadzają eMaklera ;-D ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-06-30 21:14:14
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > dziwna sprawa mnie teraz spotyka (22.55, 30.06.2005r).
    > Przerwa konserwacyjna w BGZ, mBanku i Inteligo (wszedzie mam takie
    > komunikaty, cash przegladarki wyczyszczony itd itp).

    Co jak co ... ale to juz lekkie przegiecie. Chcialem zaplacic rachunki,
    a tu klops ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-30 21:17:00
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > W Multibanku też

    no tak, to czesc BRE Banku :)

    ale mam "fart", akurat wszystkie konta w tych bankach mam :)

    --
    pozdro
    ethan

  • 6. Data: 2005-06-30 21:18:23
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    ethan <e...@b...wp.spamu.pl> napisał(a):
    > Przerwa konserwacyjna w BGZ, mBanku i Inteligo (wszedzie mam takie
    > komunikaty, cash przegladarki wyczyszczony itd

    Hej,

    Inteligo dziala (23:17 CET)
    Multibank niestety nie

    Robert

  • 7. Data: 2005-06-30 21:18:36
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Co jak co ... ale to juz lekkie przegiecie. Chcialem zaplacic rachunki,
    > a tu klops ...

    dokladnie to samo chcialem, mam nadzieje, ze ruszy to wszystko o 24.00
    zgodnie z zapowiedzia... chyba, ze im przetwarzanie nie pojdzie... brrr ;)

    --
    pozdro
    ethan

  • 8. Data: 2005-06-30 21:28:04
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to ethan posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > "karierze".
    > Wchodza od dzis jakies nowe regulacje czy ki czort?

    Bez paniki.
    Na szybko, bo wieczorna kawa przestała działać i już przysypiam

    Godz. 23:26

    Volkswagen Bank - działa
    Raiffeisen Bank - działa
    ING Bank Śląski - działa
    Lucas Bank - działa

    mBank - Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu
    mBanku. Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu
    mBanku. Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-06-30 21:40:51
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Bez paniki.

    spox, nie panikuje, ale nie moge dzialac na kontach w calkiem roznych
    bankach :)

    koledzy tez nie mowili, ze beda cos robic... ;)

    --
    pozdro
    ethan

  • 10. Data: 2005-06-30 21:45:00
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > koledzy tez nie mowili, ze beda cos robic... ;)

    Akurat po południu dzwoniłem do mBanku (pora podwyższyć limity na karcie).
    Powitało mnie nagranie o przerwie konserwacyjnej.

    Ale nie przypominam sobie, by taki komunikat rzucił mi sie w oczy na
    stronie logowania (wchodze bezpośrednio na stronę logowania z Bookmarks
    Opery).

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,