  • 1. Data: 2008-12-05 16:17:03
    Temat: dziwna polityka kredytowa Polbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w lipcu złożyłem wniosek o kk Polbanku z limitem 5kzł...2 tygodnie
    później dostałem odmowę "ze względu na procedury i wewn. regulacje karty
    nie damy"

    niedawno złożyłem wniosek o kk Polbank-era i bank kartę przyznał, limit
    prawie 2x większy, dochody mi się nie zmieniły, a zdolność mam gorszą,
    bo tzw. międzyczasie wyrobiłem sobie Motokartę z limitem 5,5kzł...dziwny
    jest ten bank

    żeby było jasne, nie narzekam tylko trochę się dziwię jak to bank szybko
    zmienił zdanie, poza tym wszędzie trąbią, że banki wprowadziły
    b.restrykcyjną politykę kredytową!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-12-07 17:22:22
    Temat: Re: dziwna polityka kredytowa Polbanku
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 05 Dec 2008 17:17:03 +0100, RobertS napisał(a):

    > żeby było jasne, nie narzekam tylko trochę się dziwię jak to bank szybko
    > zmienił zdanie, poza tym wszędzie trąbią, że banki wprowadziły
    > b.restrykcyjną politykę kredytową!

    Widocznie odzyskali te 6 mln PLN przypadkowo wyklikane przez te parę, o
    której pisali w "NIE", więc też im się kryteria do zdolności kredytowej
    zmieniły :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof