  • 81. Data: 2004-06-01 10:06:32
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo ?

    No właśnie - bo? A może tak Carrefour zlikwiduje możliwość płacenia kartą?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 82. Data: 2004-06-01 15:07:21
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 31 maj 2004,Glenn napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Z ortografi to nie wiem, ale z ortografii może tak ;-))) Z Twoich
    > postów za to wnoszę, że jesteś z Łomży ;-)))

    Gdybys nie skupiala sie tylko na ortografi to szybko wiedzialabys skad
    jestem (NNTP-Posting-Host)
    Gdyby nie Twoje "pseudo" dawno we wszystkim przyznalbym Ci racje.
    Wychodze z zalozenia ze kobieta ma zawsze racje.Kobieta przy komputerze
    ma zawsze racje podwojna :))
    Nie pisujesz czasem na pregierzu pod innym pseudonimem,bo mentalnie
    przypominasz mi pewna bojowniczke plecaczkow w hipermarketach?

    Ja natomiast ubolewam ze we Wroclawiu (bardziej okolicach) tak kiepsko
    konfiguruja czytniki.Ale inni sie nie licza ;) OE rulezzzzzzzzz

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 83. Data: 2004-06-01 15:15:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Gdybys nie skupiala sie tylko na ortografi to szybko wiedzialabys skad
    > jestem (NNTP-Posting-Host)

    O przenośniach też nie słyszałeś?

    > Gdyby nie Twoje "pseudo" dawno we wszystkim przyznalbym Ci racje.
    > Wychodze z zalozenia ze kobieta ma zawsze racje.Kobieta przy komputerze
    > ma zawsze racje podwojna :))

    Mizogin? BTW - imię Glenn jest unisex - vide: Glenn Close i Glenn Gould.

    > Nie pisujesz czasem na pregierzu pod innym pseudonimem,bo mentalnie
    > przypominasz mi pewna bojowniczke plecaczkow w hipermarketach?

    Nie mam zwyczaju zmieniać nicka.

    > Ja natomiast ubolewam ze we Wroclawiu (bardziej okolicach) tak kiepsko
    > konfiguruja czytniki.Ale inni sie nie licza ;) OE rulezzzzzzzzz

    No cóż - nie mam wpływu na wybór czytnika - ale to nie temat na tę grupę.

  • 84. Data: 2004-06-01 15:31:55
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

> [...]
    > gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub
    > umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru,
    > podlega karze grzywny." Fakt, że klient zbyt mało kupił i mnie nie opłaca
    > mu się tego sprzedać moim zdaniem nie jest "uzasadnioną przyczyną". Ale
    > oczywiście decydujące tu zdanie będzie miał ewentualnie sąd.
    >
    > A co do patrolu policji, to o powyższym powinni pouczyć sprzedawcę. Mogą
    > mu zaproponować mandat, albo skierować wniosek o ukaranie do sądu. Śmiać
    > się - nie powinni moim zdaniem. Zwłaszcza w sposób niekontrolowany.

    A potem się dziwimy dlaczego tak mało punktów akceptuje karty. Bo wychodzi,
    że więcej z nimi problemów (przez takich klientów) niż korzyści majątkowych.
    Zastanawia mnie co się stanie i jak to odnieść do powyższej sytuacji gdy
    przychodzisz do sklepu kupujesz chleb (zafoliowany :) ) i dajesz 100 zł a
    sprzedawca nie ma na tyle drobnych aby Ci wydać ....
    To wtedy też "umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego
    towaru".

    Tomasz
    <NOTO>

  • 85. Data: 2004-06-01 15:53:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    1 Jun 2004 15:07:21 GMT, w <X...@1...0.0.1>, kuba
    <s...@k...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja natomiast ubolewam ze we Wroclawiu (bardziej okolicach) tak kiepsko
    > konfiguruja czytniki.Ale inni sie nie licza ;) OE rulezzzzzzzzz

    Wypraszam sobie :> A Glenn może jest przyjezdna :P

  • 86. Data: 2004-06-01 16:45:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 May 2004 22:05:07 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >U nas tez tak kiedys bedzie. Juz sa niektore rzeczy - za pomylke placa
    >dwukrotnie itp.

    Gdzie? Tesco tak miało (dawali gotówkę) i Geant (dawali drugi towar,
    jeśli kupiło się przeterminowany), ale przestali (no tak, po co płacić
    za "normalną" praktykę :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 87. Data: 2004-06-01 18:07:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz " <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedawca nie ma na tyle drobnych aby Ci wydać ....
    > To wtedy też "umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży

    Przyczyna w każdym razie bardziej uzasadniona, niż w wypadku karty. Bo
    kartą zapłatę technicznie może przyjąć, tylko mu się nie chce. Na to ma
    wpływ. Wydać ze 100 zł - jak nie ma drobnych - nie sposób i na to wpływu
    żadnego nie ma.

  • 88. Data: 2004-06-01 19:37:11
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >kartą zapłatę technicznie może przyjąć, tylko mu się nie chce. Na to ma
    >wpływ. Wydać ze 100 zł - jak nie ma drobnych - nie sposób i na to wpływu

    Cóś w tym jest, ale jak mi nie chcą wydać ze stu, to zawsze proponuję, że
    zapłacę kartą i wnet znajdują resztę(nieco tylko pod nosem na mnie k***ując).
    Może ja w złych sklepach bywam, albo mam zły wpływ na ludzi, nie wiem
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 89. Data: 2004-06-01 19:38:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Maciejewski" <m...@g...de> wrote in message
    de...
    > Dnia Sun, 30 May 2004 13:22:09 +0200
    > "kovalek" <k...@o...pl> nabazgral:

    > Ja tam zostawilem zakupy na ladzie i podziekowalem
    > (IMHO byly to lody i mrozona pizza a na dworze bylo 25 stopni)

    Eeee... ja w takim wypadku prosze o obciazenie karty ta 'minimalna' kwota i
    zwrocenie mi roznicy w gotowce ;).

    Maciej

  • 90. Data: 2004-06-01 19:43:18
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de>

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 12:06:32 +0200
    "Glenn" <g...@b...pl> nabazgral:

    > No właśnie - bo? A może tak Carrefour zlikwiduje możliwość płacenia
    > kartą?

    albo przy nalepkach "tu przyjmujemy karty"
    niech dopisze od 50 PLN

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de