  • 1. Data: 2010-05-18 19:44:29
    Temat: dziwne przestoje KK BZWBK
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Mam maly problem z karta kredytowa BZWBK. Nie ma zadnych blokad a dostepne
    srodki nie sumuja sie z saldem do calego limitu karty - tak jakby blokady
    dalej wisialy (chociaz ich nie ma). Czy ten typ tak ma czy o co chodzi? Mam
    te karte od ponad roku i nie bylo wczesniej takiej sytuacji...

  • 2. Data: 2010-05-18 21:40:21
    Temat: Re: dziwne przestoje KK BZWBK
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakby blokady dalej wisialy (chociaz ich nie ma). Czy ten typ tak ma
    > czy o co chodzi? Mam te karte od ponad roku i nie bylo wczesniej takiej

    To dosyć częste zjawisko, że blokada jest już zaksięgowana, a dalej
    pomniejsza dostępne środki. Tylko, że taki stan trwa zazwyczaj około 1-3
    godzin i wszystko wraca do normy.

  • 3. Data: 2010-05-19 06:16:42
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:hsv1g2$g5o$1@news.task.gda.pl...

    > To dosyć częste zjawisko, że blokada jest już zaksięgowana, a dalej
    > pomniejsza dostępne środki. Tylko, że taki stan trwa zazwyczaj około 1-3
    > godzin i wszystko wraca do normy.

    W "Blokadach" nie mam zadnych blokad, a jak kilkne na szczegoly karty to
    jest "Blokada 349,17 PLN". I to wlasnie ta brakujaca kwota. I wisi tak od
    piatku.

  • 4. Data: 2010-05-19 09:50:43
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > To dosyć częste zjawisko, że blokada jest już zaksięgowana, a dalej
    > pomniejsza dostępne środki. Tylko, że taki stan trwa zazwyczaj około 1-3

    Zadzwonilem tam i odblokowali recznie.

  • 5. Data: 2010-05-19 19:09:07
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 19 Maj, 11:50, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    > wiadomościnews:hsv1g2$g5o$1@news.task.gda.pl...

    > Zadzwonilem tam i odblokowali recznie.

    Czyli dalej nie naprawili obsługi kart.
    U mnie operacja kartowa mimo że była zaksięgowana, przez tydzień
    widniała także w blokadach pomniejszając dostępne środki na rachunku
    ROR.

  • 6. Data: 2010-05-19 20:38:35
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czyli dalej nie naprawili obsługi kart.
    > U mnie operacja kartowa mimo że była zaksięgowana, przez tydzień
    > widniała także w blokadach pomniejszając dostępne środki na rachunku
    > ROR.

    O tyle dobrze, ze dzis bez zadnych problemow zamienili mi konto24.pl w
    konto<30 bez karty i nie bede placil za prowadzenie.