  • 11. Data: 2010-01-19 17:04:25
    Temat: Re: dziwny mail z PKO BP - uwaga
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 19 Sty, 08:54, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ja mam zmieniać czytnik dlatego, że ktoś mam swój niepoprawnie
    > skonfigurowany? No ja Cię proszę ;)
    Na pewno ? Google wyświetla prawidłowo tekst ikarka.

  • 12. Data: 2010-01-19 17:36:20
    Temat: Re: dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Clegan scripsit:

    > Na pewno ? Google wyświetla prawidłowo tekst ikarka.

    Jednak to ikarek ma źle skonfigurowany czytnik. To, że niektóre inne czytniki
    poprawiają ułomność jego czytnika niestety nie powoduje, że czytnik ikarka stał
    się przez to mniej ułomny.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 13. Data: 2010-01-20 12:48:06
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Jacek Skowroński <j...@v...pl> had the courage to write:
> [...]
    > czytniki poprawiają ułomność jego czytnika niestety nie powoduje, że
    > czytnik ikarka stał się przez to mniej ułomny.

    Od kiedy ISO-8859-2 jest nieprawidłowe?

    k.

  • 14. Data: 2010-01-20 12:54:25
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT kashmiri scripsit:

    > Od kiedy ISO-8859-2 jest nieprawidłowe?

    A gdzie niby w nagłówku wiadomości ikarka jest informacja, że pisze w
    iso-8859-2?

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 15. Data: 2010-01-20 16:05:51
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jacku!

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 13:54:25, napisałeś na temat: "dziwny
    mail z PKO BP - uwaga [OT]"
    Jacek Skowroński j...@v...pl, news:20100120135425.076246b1@alauda.localdomain

    > A gdzie niby w nagłówku wiadomości ikarka jest informacja, że pisze w
    > iso-8859-2?

    Chcesz screen albo attach jego maila?

    --
    Hej!
    TZ

    - Na końcu wsi palił się pożar. -

  • 16. Data: 2010-01-20 16:13:23
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "TZ" napisał:

    > Chcesz screen albo attach jego maila?

    __Nagłówek___
    do tego nie potrzebny jest twój zrzut ekranu, czy załącznik. Widzimy to
    wszyscy, NIE ma deklaracji kodowania i to wszystko.

  • 17. Data: 2010-01-21 01:11:29
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:hj7a4m$vvn$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    > __Nagłówek___
    > do tego nie potrzebny jest twój zrzut ekranu, czy załącznik. Widzimy to
    > wszyscy, NIE ma deklaracji kodowania i to wszystko.

    Coś mi się pomajtało w Outlooku (sorry) - mam nadzieję,
    że już jest dobrze :)

  • 18. Data: 2010-01-21 08:10:54
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT ikarek scripsit:

    > Coś mi się pomajtało w Outlooku (sorry) - mam nadzieję,
    > że już jest dobrze :)

    Teraz jest w porządku.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl