  • 1. Data: 2003-10-27 16:35:30
    Temat: e-PKO - chyba zwariuję!!!
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    Ne mozna wejsc na strone z logowaniem do banku internetowego PKO BP!!!
    Qrde!!! musze zrobic pilny przelew. Wyslalem e-mail z pytaniem co robic -
    brak odpowiedzi!!!
    Nie mozna sie dodzwonic. Czy PKO BP zbankrutowalo??? Moze ktos wie co sie
    dzieje?

    Pozdrawiam
    RR

  • 2. Data: 2003-10-27 16:48:23
    Temat: Re: e-PKO - chyba zwariuję!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal Romney wrote:
> [...]
    > robic - brak odpowiedzi!!!
    > Nie mozna sie dodzwonic. Czy PKO BP zbankrutowalo??? Moze ktos wie co

    Stary. Nie slyszales? Aresztowali prezesa PKO BP i PZU. Miller internowany.
    Wojsko przejelo wladze. Lepper ciezko ranny....

  • 3. Data: 2003-10-27 16:56:57
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    Nie smiej sie Michasiu z czyichs problemow, zapisz sie do PKO BP to
    zaczniesz powaznie traktowa problem
    Pozdrawiam
    RR

  • 4. Data: 2003-10-27 16:59:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > zapisz sie do PKO BP to
    > zaczniesz powaznie traktowa problem

    A po co ?
    To Ty zmień bank, a nie bedziesz musiał wypisywać żalów ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-27 17:05:53
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    Zmienilbym bank, ale poradzcie mi na jaki?

    RR

  • 6. Data: 2003-10-27 17:06:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Zmienilbym bank, ale poradzcie mi na jaki?

    To napisz jakies podstawowe informacje - jakich usług używasz, ile max
    jesteś skłonny płacić za rachunek, jakich potrzebujesz kart, czy chcesz
    kredytu. Bez tego trudno coś sensownie doradzić.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-10-27 17:12:22
    Od: "Witek L." <W...@v...net.no spam>

    "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > brak odpowiedzi!!!
    > Nie mozna sie dodzwonic. Czy PKO BP zbankrutowalo??? Moze ktos wie co sie

    Odpowiedz na swoj e-mail dostaniesz po 2-3 tygodniach. To normalka,
    zapomnij. Ja wlasnie zrezygnowalem z tego dziadowstwa po prawie 3 latach na
    rzecz mBank. Przynajmniej za darmo...

  • 8. Data: 2003-10-27 17:14:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal Romney wrote:
    > Zmienilbym bank, ale poradzcie mi na jaki?

    A chociazby na Inteligo :) Tez PKO BP a dziala dobrze i nie bedziesz sie
    musial odzywczajac.
    Zreszta na przelomie roku bank ma w koncu sam to zrobic (jakis rok
    opoznienia ;)

  • 9. Data: 2003-10-27 17:17:32
    Od: "Rafal Romney" <c...@p...onet.pl>

    - kredytu nie chce
    - chcialbym, zeby przelewy byly bezplatne, jak w e-PKO
    - chcialbym, zeby konto bylo bezplatne jak w mBiznes
    - chcialbym, zeby zawsze ( i w dzien i w nocy) mozna bylo zrobic przelew i
    zapytac sie o cokolwiek na hotlajnie

    Z gory dziekuje z porady

    rafal

  • 10. Data: 2003-10-27 17:21:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal Romney wrote:
> [...]
    > - chcialbym, zeby zawsze ( i w dzien i w nocy) mozna bylo zrobic
    > przelew i zapytac sie o cokolwiek na hotlajnie

    To ja nie wiem co Ty robiesz w ePKO :D
    Ale szczerze powiedziawszy to takiego banku nie znajdziesz ;)
    Moze Lukas (ale tez z zastrzezeniami)? Ale nie wiem do ktorej tam dziala
    infolinia?