  • 31. Data: 2003-10-28 17:02:17
    Temat: Re: e-PKO - chyba zwariuję!!!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bnm6jr$n5l$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Ale co za problem zadzwonić i poprosić aby informatyk uaktualnił bazę
    > podając mu co ma wpisać. Jak Millennium zmieniło numery to zadzwoniłem
    > do ePKO i przełączyli mnie do dyżurnego informatyka i po 3 minutach
    > mogłem przelewać.

    No mówię przecież, że dałem znać VW, że ich system nie obsługuje NRB w
    przypadku Lukasa, a Lukas już przyjmuje NRB. To napisali, że zrobią dopiero,
    jak dostaną dane od KIRu i tylko wtedy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 32. Data: 2003-10-28 18:41:34
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 28 Oct 2003 10:21:01 +0100, Rafal Romney wrote:

    >Dziekuje goraco za opinie, chyba pójde ;) do mBanku.
    >Dzisiaj dostalem odpowiedz z PKO BP na moje monity:
    >Pisza o "jednorazowej liczbie polaczen" - chyba jestem za glupi, zeby to
    >zrozumiec.
    >
    >Ja przez caly wieczor co kilkanascie minut probowalem sie polaczyc.

    Powodzenia. Wybierając bank internetowy musisz brać pod uwagę kłopoty
    z siecią - na to bank ma niewielki wpływ.
    Niedawno system transakcyjny mBanku "leżał" zdecydowanie dłużej, niż 1
    wieczór :) Na wyjaśnienie przyczyn awarii użytkownicy sporo musieli
    czekać, no i też nie dla wszystkich było to zrozumiałe.

  • 33. Data: 2003-10-28 20:22:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Powodzenia. Wybierając bank internetowy musisz brać pod uwagę kłopoty
    > z siecią - na to bank ma niewielki wpływ.

    Tyle, że e-PKO sie przyznało do problemów po swojej stronie.

    > Niedawno system transakcyjny mBanku "leżał" zdecydowanie dłużej, niż 1
    > wieczór :) Na wyjaśnienie przyczyn awarii użytkownicy sporo musieli
    > czekać, no i też nie dla wszystkich było to zrozumiałe.

    Tak, ale mbank nie kosztuje 9 PLN miesięcznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 34. Data: 2003-10-28 21:30:25
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > A faktycznie wgryzam się w regulaminy i nie tylko, ale nie tego banku :-) i
    > troszkę na innej zasadzie, ale więcej nie powiem. :-)

    Aleś tajemniczy ;-)

    K.

  • 35. Data: 2003-10-29 07:57:33
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 28 Oct 2003 21:22:33 +0100, Glenn wrote in nessage
    <bnmpsc$p7m$1@inews.gazeta.pl>:

    >Tak, ale mbank nie kosztuje 9 PLN miesięcznie.

    ... i inne rośliny :)

    czyli pady są usprawiedliwione? bo za free??? :)))

  • 36. Data: 2003-10-29 13:10:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ... i inne rośliny :)

    lub czasopisma ;-)))

    > czyli pady są usprawiedliwione? bo za free??? :)))

    Nie są usprawiedliwione, ale zdarzają się wszędzie, a ja zdecydowanie wolę
    takie za 0 niż za 9 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2003-10-29 13:41:00
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Wed, 29 Oct 2003 14:10:46 +0100, Glenn wrote in nessage
    <bnoedh$1u8$1@inews.gazeta.pl>:

    >Nie są usprawiedliwione, ale zdarzają się wszędzie, a ja zdecydowanie wolę
    >takie za 0 niż za 9 PLN.

    Nawet wtedy, gdy nie działa?

    (chyba starczy już tego przekomarzania...)

  • 38. Data: 2003-10-29 13:46:05
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    No i jest też IVR/WAP/mLinia.

    > czyli pady są usprawiedliwione? bo za free??? :))

    Nie tragizujcie, odkąd pamiętam były dwie awarie i zostały szybko usunięte. W
    niektórych bankach są codziennie w pewnych godzinach ;-))))

  • 39. Data: 2003-10-29 13:56:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Nie tragizujcie, odkąd pamiętam były dwie awarie i zostały szybko
    usunięte. W
    > niektórych bankach są codziennie w pewnych godzinach ;-))))

    No, akurat nie pady. W każdym razie muszę stwierdzić, że ja osobiście mam
    najczęściej kłopoty z wepchaniem się do Lukasa - e-bank Lukasa moim zdaniem
    działa najmniej stabilnie spośród kilku innych banków, z któych korzystam.

    W Lukasie nie dziwi biały ekran, nie dziwi powrót do ekranu logowania po
    poprawnym zalogowaniu, nie dziwi brak możliwości odświeżenia salda w ciągu
    dnia, nie dzwi wewnętrzny błąd serwera i takie tam...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 40. Data: 2003-10-29 14:49:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnogui$l4b$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > W Lukasie nie dziwi biały ekran, nie dziwi powrót do ekranu logowania
    > po poprawnym zalogowaniu, nie dziwi brak możliwości odświeżenia salda
    > w ciągu dnia, nie dzwi wewnętrzny błąd serwera i takie tam...

    Moze to problem łącz? Ja korzystam z Lukasa praktycznie codziennie
    (podstawowy ROR) i nie zaobserwowalem takich zjawisk, choc odswiezam saldo w
    ciagu dnia tylko sporadycznie (jak oczekuje czegos). Jedyny problem, z jakim
    sie tu spotykam, to "Nie mozna wyswietlic strony", najczesciej po
    wypelnieniu formatki. Wowczas pomaga "odswiez" - dane wpisane nie sa tracone
    i nie trzeba wspisywac ponownie. Okienko prawe powieksza sie co prawda na
    caly ekran, ale to nie przeszkadza, po dokonczeniu zlecenia cofam sie do
    "Bank w Internecie" i juz moge jechac dalej.

    Ostatnio niechcacy wpisalem to samo haslo tokena w serwisie Lukasa ROR i po
    chwili w MC KK Lukas Onet. Mila niespodzianka (ze wzgl. bezpieczenstwa) -
    haslo tokena nie zostal przyjety. Mniej mila - komunikat bledu byl po
    angielsku zamiast po polsku.

    --
    Robert