  • 1. Data: 2003-07-10 10:00:58
    Temat: e-Superkonto PKO -> Inteligo
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Jest mi wiadomym, iz PKO BP SA pracuje nad "wtopieniem" swojej "nogi"
    elektronicznej w Inteligo. Czy orientuje sie P.T. Ktos, z Szanownych
    Grupowiczow, kiedy owe zamierzenia przekuja sie w rzeczywistosc?
    Pozdrawiam ;-)!!!
    PL

  • 2. Data: 2003-07-10 10:26:20
    Temat: Odp: e-Superkonto PKO -> Inteligo
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik PL <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bejdgp$2doj$...@n...atman.pl...
> [...]
    > elektronicznej w Inteligo. Czy orientuje sie P.T. Ktos, z Szanownych
    > Grupowiczow, kiedy owe zamierzenia przekuja sie w rzeczywistosc?

    Niestety wiemy tyle samo. Od kilku miesięcy jest: " O szczegółach procesu
    połączenia poinformujemy w _najbliższym_ _czasie_." ;)))
    roythekid

  • 3. Data: 2003-07-10 11:31:26
    Temat: Re: e-Superkonto PKO -> Inteligo
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > elektronicznej w Inteligo. Czy orientuje sie P.T. Ktos, z Szanownych
    > Grupowiczow, kiedy owe zamierzenia przekuja sie w rzeczywistosc?

    oby nigdy..
    jestem z epko bp od poczatku i bede do konca...

  • 4. Data: 2003-07-10 11:40:27
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...)
    > oby nigdy..
    > jestem z epko bp od poczatku i bede do konca...
    O Rety!!! Myslalem, ze - w odniesieniu do wielu "cieplych" ;-) slow pod
    adresem PKO - jestem "zBANKowany inaczej" ;-), ale troche mi ulzylo, ze
    jeszcze P.T. Ktos nie powiesil na moloszku calego swojego niezadowolenia.
    Pozdrawiam :-)!!!
    PL