  • 1. Data: 2002-10-18 07:51:08
    Temat: e-Superkonto w PKO BP
    Od: h...@p...onet.pl

    Czy mając e-Superkonto można korzystac normalnie z oddziałów PKO BP (dokonywac
    wypłat, robić przelewy itp). Panie na infolinii PKO BP są na ten temat zielone.
    Prosze o pomoc.

    hobbitx

  • 2. Data: 2002-10-18 08:27:27
    Temat: Re: e-Superkonto w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mając e-Superkonto można korzystac normalnie z oddziałów PKO BP
    (dokonywac
    > wypłat, robić przelewy itp). Panie na infolinii PKO BP są na ten temat
    zielone.

    Mozna dokonywac Wplat na dyspozycje ustna.
    Wyplaty w bankomatach (mozna sobie zazyczyc limit dzienny do 2500zl - czesto
    maszyny odmawiaja takiej jednorazowej wyplaty bo im sie banknoty w
    szczelinie nie mieszcza...;-) lub przelewami.
    Jesli potrzebujesz grubsza forse jednorazowo to tez sie da, tylko oddzial
    musi dzwonic do Bydgoszczy po zgode i lepiej rob to do 15-ej...;-)
    Przelewy tylko telefon lub internet. Teoretycznie mozesz wrzucic papierowy
    przelew do bankomatu, ale ja tego nie testowalem i chyba w regulaminie tego
    nie ma.
    tak w ogole to przeczytaj sobie regulamin tego konta, sa tam rozdzialy pt.
    Wplaty, Wyplaty itp.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-10-18 18:03:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > (dokonywac

    A ktoz to wie co bedzie jak przeniosa konta e-PKO do inteligo na poczatku
    przyszlego roku ? ;-)))