  • 21. Data: 2003-08-01 19:22:22
    Temat: Re: e-bank? - MBANK jest fajnu bo do dupyyyyyyyyyy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> writes:

    > Tak jak wielu innych (przejrzyj archiwum) uważam, że ten niby bank jest
    > VERY, jeślu masz proste oczekiwania (przelewy i karta VE) i NIGDY NIE
    > ZADAJESZ SIĘ Z PSEDUDO KONSULTANTAMI. Ma konto ponad 2 lata i jestem
    > zadowolony z systemu, każda próba wymagająca czegokolwiek zwiazanego z
    > białkiem doprowadziła mnie do rozpaczy i się wyleczyłem.

    Oczywiscie ze tak jest, a czego sie spodziewales? Sa banki jak mBank,
    gdzie najlepiej wspolpracuje sie z wlasnym komputerem, i sa takie,
    w ktorych mozna np. zalatwic malo typowe rzeczy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 22. Data: 2003-08-02 14:51:27
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Oczywiscie ze tak jest, a czego sie spodziewales? Sa banki jak mBank,
    Oczywiście.

    > gdzie najlepiej wspolpracuje sie z wlasnym komputerem, i sa takie,
    > w ktorych mozna np. zalatwic malo typowe rzeczy.

    Może dla cię to też oczywiste, ale ja miałem doczynienia z większością
    banków w naszym kraju i nie dość że tam komputer często nie działał to i
    innych typowych i mało typowych rzeczy nie szło załatwić

    Stefan

  • 23. Data: 2003-08-03 09:51:27
    Temat: Re: e-bank? eeee... :(
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poświęciłam trochę wolnego czasu na założenie konta w mBanku.
    > Dlaczego? Ponieważ otrzymałam informację, iż kredyt odnawialny
    > w tym Banku jest znacznie tańszy, niż ten który spłacam dotychczas
    > (ot, różnica w oprocentowaniu około 10 pkt. rocznie).
    > Później trochę czasu na rozmowę z miłą panią z owego banku,
    > następnie jeszcze trochę czasu na wypełnienie wniosku o przeniesienie
    > kredytu z mojego dotychczasowego banku.
    > Ostatnie zdanie dotyczyło wymaganych dokumentów.
    > I tam niespodzianka: orzeczenie sądu o rozwodzie!

    W BSK tez musialem przedstawiac orzeczenie sadu o rozwodzie.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"

  • 24. Data: 2003-08-04 17:29:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> writes:

    > Może dla cię to też oczywiste, ale ja miałem doczynienia z większością
    > banków w naszym kraju i nie dość że tam komputer często nie działał to i
    > innych typowych i mało typowych rzeczy nie szło załatwić

    A to jest inna sprawa, ale chyba nie chodzi o to, by znalezc bank
    niewlasciwy, a raczej o znalezienie takiego, ktory nam odpowiada.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator