  • 21. Data: 2006-03-06 20:38:35
    Temat: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    r...@a...net.pl wrote:

    > to każde wciśnięcie Wstecz powoduje wylogowanie, również nie wiadomo

    No to jesteś lamer.
    Każde wciśnięcie Wstecz MUSI wylogować w każdym banku, biurze
    maklerskim itp tam gdzie używa sie https . Jeżeli gdzies tak by nie było
    to należy stamtąd wiać.

    --
    Oli

  • 22. Data: 2006-03-06 20:58:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > No to jesteś lamer.
    > Każde wciśnięcie Wstecz  MUSI wylogować w każdym banku, biurze
    > maklerskim itp tam gdzie używa sie https .

    Ja też jestem lamer z korzystający z lamerskich banków, bo u mnie w dwóch na
    trzy nie wylogowuje i mi to bardzo odpowiada.
    A powiesz dlaczego "MUSI" i te lamery o tym nie wiedzą?

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 23. Data: 2006-03-07 08:23:54
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-06 21:58:09, Jacek napisał(a):

    > Ja też jestem lamer z korzystający z lamerskich banków, bo u mnie w dwóch na
    > trzy nie wylogowuje i mi to bardzo odpowiada.

    To zle tylko o nich swiadczy. W https nie nalezy "cofac" poniewaz taka
    informacja jest pobierana z cache najczesciej - a to niedozwolone przy
    polaczeniach zabezpieczonych. Interface jak i system Lukasa jest
    praktycznie tak dobry ze nawet tak czepialski facet jak ja nie ma sie do
    czego przyczepic.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    No Orange... No problem...

  • 24. Data: 2006-03-07 09:25:30
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > To zle tylko o nich swiadczy. W https nie nalezy "cofac" poniewaz taka
    > informacja jest pobierana z cache najczesciej - a to niedozwolone przy
    > polaczeniach zabezpieczonych.

    Disklejmer: jestem klikaczem, a nie guru https, ale...

    W obu bankach (mBank, BPH) można się cofać nawet w IE przy włączonej opcji "Nie
    zapisuj szyfrowanych stron na dysku".
    Wniosek?
    Klikacza: może i z cache'u (historii?), ale czy nie po stronie serwera?
    Twój: ?

    Poza tym, co to znaczy niedozwolone? Protokół nie pozwala? W czym więc problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 25. Data: 2006-03-07 10:47:34
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-07 10:25:30, Jacek napisał(a):

    > Poza tym, co to znaczy niedozwolone? Protokół nie pozwala? W czym więc problem?

    Niedozwolone z punktu widzenia bezpieczenstwa. Po prostu -
    nie-do-zwo-lo-ne.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    No Orange... No problem...

  • 26. Data: 2006-03-07 11:27:10
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Niedozwolone z punktu widzenia bezpieczenstwa. Po prostu -
    > nie-do-zwo-lo-ne.

    Teraz rozumiem. Po prostu
    > lo-ne.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 27. Data: 2006-03-07 12:34:02
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 06 Mar 2006 21:38:35 +0100, w <dui6kv$p2e$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Olisadebe <O...@a...com> napisał(-a):

    > No to jesteś lamer.
    > Każde wciśnięcie Wstecz MUSI wylogować w każdym banku, biurze
    > maklerskim itp tam gdzie używa sie https . Jeżeli gdzies tak by nie było
    > to należy stamtąd wiać.

    Jeżeli ja jestem lamerem, to kim w razie tym jesteś? Ziebrem? ;)
    Wylogować to MUSI zamknięcie przeglądarki. Jeżeli naciśnięcie Wstecz powoduje
    wylogowanie, to projektant powinien jeszcze raz przemyśleć swój projekt.

  • 28. Data: 2006-03-07 12:36:47
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Mar 2006 09:23:54 +0100, w <1...@4...net>,
    Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > W https nie nalezy "cofac" poniewaz taka
    > informacja jest pobierana z cache najczesciej - a to niedozwolone przy
    > polaczeniach zabezpieczonych.

    Nie rozweselaj mnie :) Po pierwsze czy ma czerpać z cache ustawia się w
    przeglądarce (domyślnie AFAIK jest "nie"), po drugie pobieranie z cache nie
    jest złe jeżeli ktoś potrzebuje.

    > Interface jak i system Lukasa jest
    > praktycznie tak dobry ze nawet tak czepialski facet jak ja nie ma sie do
    > czego przyczepic.

    No proszę ciebie, bo się udławię bułką :))) Już ci wypisałem listę podstawowych
    błędów, a ty dalej bajdurzysz.

  • 29. Data: 2006-03-07 12:38:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Mar 2006 11:47:34 +0100, w <hgmhyyfm60vd.1cuzd36ct3513$.dlg@40tude.net>,
    Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl> napisał(-a):

    > Niedozwolone z punktu widzenia bezpieczenstwa. Po prostu -
    > nie-do-zwo-lo-ne.

    Ach, jakie to było oczywiste - "dlatego bo ponieważ!" :)). Szkoda tylko, że
    fachowcy opiniujący zabezpieczenia banków mają na ten temat odmienne zdanie.

  • 30. Data: 2006-03-07 15:56:51
    Od: habek <h...@o...pl>

    > Jeżeli ja jestem lamerem, to kim w razie tym jesteś? Ziebrem? ;)
    > Wylogować to MUSI zamknięcie przeglądarki. Jeżeli naciśnięcie Wstecz powoduje
    > wylogowanie, to projektant powinien jeszcze raz przemyśleć swój projekt.
    Może jednak nie do końca spieprzyli: przejście na inną stronę inaczej
    niż przez button na tej stronie wymusza ponowne logowanie.
    NIE KASUJE JEDNAK SESJI. uzytkownik ląduje na właściwej stronie.
    Jest to jakieś rozwiązanie problemu dwóch okienek przeglądarki z tą samą
    sesją (CTRL+N w IE).