  • 1. Data: 2003-06-11 06:24:54
    Temat: e-direct w VWBank
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Witam
    Przeglądałem formularz do założenia konta e-direct. Jest tam miejsce do
    podania numeru konta w innym banku - po co im ta informacja? Rozumiem
    pytanie w stylu "Czy masz rachunek w innym banku", ale podawać im
    jeszcze numer tego rachunku - czy to nie za dużo?

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 2. Data: 2003-06-11 07:06:59
    Temat: Re: e-direct w VWBank
    Od: "marek" <d...@w...pl>

> [...]
    > pytanie w stylu "Czy masz rachunek w innym banku", ale podawać im
    > jeszcze numer tego rachunku - czy to nie za dużo?
    Ja wyslalem do nich zapytanie w tej sprawie ale nie dostalem zadnej
    odpowiedzi.

    Marek

  • 3. Data: 2003-06-11 07:11:36
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, June 11, 2003 9:06 AM,
    osobnik >> marek <<, napisał:

    > Ja wyslalem do nich zapytanie w tej sprawie ale nie dostalem zadnej
    > odpowiedzi.

    Znaczy, że nie jestem sam w swej ciekawości :-)) Jeśli uzyskasz
    jakąś odpowiedź - podzielisz się informacją?

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 4. Data: 2003-06-11 08:31:36
    Od: "As" <a...@p...onet.pl>

    > Znaczy, że nie jestem sam w swej ciekawości :-)) Jeśli uzyskasz
    > jakąś odpowiedź - podzielisz się informacją?

    Ja już po założeniu konta zapytałem o ten rachunek i dostałem odpowiedź, że
    oni i tak tego nie przepisują do systemu. Pozostaje tylko na wniosku
    papierowym (ale nie wiem po co).

    A.S.

  • 5. Data: 2003-06-11 08:39:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wyslalem do nich zapytanie w tej sprawie ale nie dostalem zadnej
    > odpowiedzi.

    W ogóle obsługa e-mailowa i...@v...pl jest fatalna. O ile już
    przychodzi odpowiedź to bardzo zdawkowa. Na 5 mowich maili odpowiedzili
    tylko na jeden i to w połowie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-06-11 09:48:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Adam Rolbiecki wrote:
> [...]
    > Rozumiem pytanie w stylu "Czy masz rachunek w innym banku", ale
    > podawać im jeszcze numer tego rachunku - czy to nie za dużo?

    To jest pole opcjonalne i jak nie chcesz, to nie musisz go wypełniać. Ja nie
    wypełniłam, bo nie uważam za stosowne informowanie VW, gdzie mam jeszcze
    konta :-) To samo dotyczy informacji o pracodawcy oraz stanie cywilnym.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-11 10:06:19
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, June 11, 2003 11:48 AM,
    osobnik >> Glenn <<, napisał:

> [...]
    > Ja nie wypełniłam, bo nie uważam za stosowne informowanie VW, gdzie
    > mam jeszcze konta :-) To samo dotyczy informacji o pracodawcy oraz

    Nie żebym się czepiał :), ale mam ten formularz przed sobą i jedyne
    nieobowiązkowe dane, to "wykształcenie i zatrudnienie".
    Ale skoro udało Ci się (tak zrozumiałem) założyć e-directa bez podawania
    jakiejkolwiek informacji o rachunku w innym banku, to również pójdę za
    tym przykładerm i zostawię pole niewypełnione, a co! :-))

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 8. Data: 2003-06-11 11:19:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Adam Rolbiecki wrote:

    > Nie żebym się czepiał :), ale mam ten formularz przed sobą i
    > jedyne nieobowiązkowe dane, to "wykształcenie i zatrudnienie".

    No to Cię przebiję, bo przed wypełnieniem formularza zadzwoniłam na
    infolinię :-))))

> [...]
    > podawania jakiejkolwiek informacji o rachunku w innym banku, to
    > również pójdę za tym przykładerm i zostawię pole niewypełnione, a co!

    Udało się bez problemu, więc możesz śmiało wysyłać :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-06-11 11:38:39
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, June 11, 2003 1:19 PM,
    osobnik >> Glenn <<, napisał:

    > No to Cię przebiję, bo przed wypełnieniem formularza zadzwoniłam na
    > infolinię :-))))

    Na takie dictum, to mię wszelkie argumenty opadły. :-)

    pozdrawiam
    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 10. Data: 2003-06-12 07:43:50
    Od: "admin" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:01ab01c3300d$c7419d20$5dc89d84@Rolbieca...

    > Na takie dictum, to mię wszelkie argumenty opadły. :-)
    >
    > pozdrawiam

    A mnie nie :-)) bo co mówione nie jest zapisane - a zapisane jest w
    'Formularzu'
    " * dane nieobowiązkowe " i w pozycji 'Rachunek w innym Banku'
    gwiazdki [*] nie ma :-((

    Leo