  • 1. Data: 2009-01-01 21:56:07
    Temat: e-getin & doładowania telefonów
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Czy posiadając pakiet e-getin istnieje możliwość doładowywania telefonów
    komórkowych z poziomu serwisu transakcyjnego?

  • 2. Data: 2009-01-01 22:01:47
    Temat: Re: e-getin & doładowania telefonów
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Karski wrote:
    > Czy posiadając pakiet e-getin istnieje możliwość doładowywania
    > telefonów komórkowych z poziomu serwisu transakcyjnego?

    W systemie transakcyjnym jest taka opcja. Nie próbowałem jak działa.

  • 3. Data: 2009-01-01 22:06:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W systemie transakcyjnym jest taka opcja. Nie próbowałem jak działa.
    a ktoś tego używa? jak na allegro taniej

  • 4. Data: 2009-01-01 22:07:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 22:56:07 +0100, Piotr Karski napisał(a):

    > Czy posiadając pakiet e-getin istnieje możliwość doładowywania telefonów
    > komórkowych z poziomu serwisu transakcyjnego?

    Lepsze rozwiązanie i niezależne od banku:
    www.blue.pl

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-01-01 22:08:46
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "zlotowinfo" news:gjjeos$f5d$1@news.task.gda.pl

    > a ktoś tego używa? jak na allegro taniej

    Może inaczej - jeżeli doładowanie w getinie działa tak samo jak np. w mBanku
    to nie będę tam się zabijał o kilka złotych na allegro. Powstaje zatem
    pytanie, czy tak właśnie te doładowania w getinie działają. :)

  • 6. Data: 2009-01-01 22:15:12
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "xbartx" news:gjjer5$ls7$1@inews.gazeta.pl

    > Lepsze rozwiązanie i niezależne od banku:
    > www.blue.pl

    Załóżmy jednak sytuację, że ktoś posiada konto tylko w getinie i nie lubi
    doładowywać komory w bankomacie ani drapać karteczek z cyferkami. Zatem -
    czy z poziomu serwisu transakcyjnego doładuje sobie komorę czy też nie?

  • 7. Data: 2009-01-01 22:18:24
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > to nie będę tam się zabijał o kilka złotych na allegro.

    Kilka złotych też pieniądz.

  • 8. Data: 2009-01-01 22:22:29
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "K" news:gjjffv$319s$1@news.mm.pl

    > Kilka złotych też pieniądz.

    OK - zgadzam się. Cały czas mamy jednak otwartą kwestię, czy z poziomu
    serwisu transakcyjnego w getin banku istnieje możliwość doładowania konta w
    telefonie?
    Jeżeli tak, to jak to wygląda.

  • 9. Data: 2009-01-01 22:22:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "K" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kilka złotych też pieniądz.
    mam ere z reguły 43-46zł, pare dni temu były nawet po 41zł

  • 10. Data: 2009-01-01 23:03:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message

    > Jeżeli tak, to jak to wygląda.