  • 11. Data: 2009-01-01 23:08:29
    Temat: Re: e-getin & doładowania telefonów
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MK" news:gjji50$l06$1@news.wp.pl

    > Sprawdz to sie dowiesz.

    Boję się :)

  • 12. Data: 2009-01-02 11:38:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 23:15:12 +0100, Piotr Karski napisał(a):

    > Załóżmy jednak sytuację, że ktoś posiada konto tylko w getinie i nie
    > lubi doładowywać komory w bankomacie ani drapać karteczek z cyferkami.
    > Zatem - czy z poziomu serwisu transakcyjnego doładuje sobie komorę czy
    > też nie?

    Przecież masz wszystko na stronie głównej www.blue.pl! Tak ciężko
    rozwinąć pole "Wybierz płatność"!?!

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-01-02 11:49:57
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "xbartx" news:gjkuau$77o$1@news.dialog.net.pl

    > Przecież masz wszystko na stronie głównej www.blue.pl! Tak ciężko
    > rozwinąć pole "Wybierz płatność"!?!

    Akurat tam nie ma getinu - no chyba, że uważasz go za "mam konto w innym
    banku". :)

  • 14. Data: 2009-01-02 16:31:26
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Sty, 22:56, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
    > Czy posiadając pakiet e-getin istnieje możliwość doładowywania telefonów
    > komórkowych z poziomu serwisu transakcyjnego?

    Pod warunkiem że nie będzie to Era ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus