  • 1. Data: 2009-07-06 07:58:57
    Temat: e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !
    Od: "Jack " <j...@g...pl>

    Po ostatnich problemach w Getinie,chyba coś zmieniło się na lepsze - przelewy
    wewnętrzne i zewnętrzne są już o niebo szybsze !!!
    No ale na przelewy wewnętrzene naprawdę on-line (tak jak w m-banku)trzeba będzie
    jeszcze poczekać ,ale mam nadzieję,że i tego się doczekam(-y) ...

  • 2. Data: 2009-07-06 09:27:34
    Temat: Re: e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    a sprawdzałeś ładowanie się strony startowej ?,
    strony z lokatami ?,
    strony z danymi osobowymi ?
    lub też innych stron po zalogowaniu ?

  • 3. Data: 2009-07-06 10:53:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h2sgkj$elf$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > a sprawdzałeś ładowanie się strony startowej ?,
    > strony z lokatami ?,
    > strony z danymi osobowymi ?
    > lub też innych stron po zalogowaniu ?

    Nie wiem jak kolega ale w moim przypadku wszystko działa pięknie tj. szybko.
    Nie miałem okazji dzisiaj robić przelewów wewnętrznych, ale - księgowanie
    przelewów zewnętrznych nie ma takich opóźnień jak miało to miejsce jeszcze
    kilka dni wstecz.
    Widać zrobili dobrą robotę - oby tak dalej.

  • 4. Data: 2009-07-06 10:54:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jack " news:h2sas0$jv4$1@inews.gazeta.pl

    > Po ostatnich problemach w Getinie,chyba coś zmieniło się na lepsze -
    przelewy
    > wewnętrzne i zewnętrzne są już o niebo szybsze !!!

    Ile orientacyjnie trwa księgowanie przelewów?
    W sobotę byłem zmuszony zerwać lokatę jednodniową - likwidacja trwała około
    20 minut... :/

    > No ale na przelewy wewnętrzene naprawdę on-line (tak jak w m-banku)trzeba
    będzie
    > jeszcze poczekać ,ale mam nadzieję,że i tego się doczekam(-y) ...

    Chyba długo będziemy na to czekać :), ale każda zmiana na lepsze (szybsze)
    cieszy.

  • 5. Data: 2009-07-06 19:36:20
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Właśnie leży jak burza.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-07-06 20:05:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin P." news:h2tk9r$4tu$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Właśnie leży jak burza.

    Zasmucony tym faktem, potwierdzam ze łzami w oczach... :(

  • 7. Data: 2009-07-06 20:16:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin P. <m...@p...SPAM.onet.pl> napisał(a):

    > Właśnie leży jak burza.

    Leży i kwiczy, rzekłbym.
    Can't contact the web server. Try again later.

    Przedwczesne pochwały demoralizują nawet hardware ;)

  • 8. Data: 2009-07-06 21:10:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbigniew Demidowicz" news:h2tm3l$t5t$1@inews.gazeta.pl

    > Przedwczesne pochwały demoralizują nawet hardware ;)

    Czyli jak system powstanie i na nowo zacznie działać na grupie zapodajmy
    tylko krótką notkę o tym fakcie :) Wszelakie pochwały są od teraz zabronione
    ;)

  • 9. Data: 2009-07-07 03:53:45
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Getin będzie kiedyś normalnie chodził ?

  • 10. Data: 2009-07-07 09:54:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h2uheo$8bm$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Getin będzie kiedyś normalnie chodził ?

    Może jak się z noble połączy, ale to tylko moje gdybanie.