  • 11. Data: 2008-12-30 08:30:16
    Temat: Re: e-getin & przymus karty
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:gjbrdd$gl6$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Który to oddział? O ile to Karmelicka, Starowiślna albo Królewska, to
    jutro
    > ich tam przeszkolę może, bo idę robić przelew z karty...

    Niestety żadna z tych ulic. Oddział znajduje się przy pl. Jana Matejki.
    Podobne problemy z założeniem rachunku występowały w oddziale przy ul.
    Długiej - karta musi być i nie ma gadania...

  • 12. Data: 2008-12-30 08:34:43
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:gjckk6$99d$1@mx1.internetia.pl

    > Mam dawno zalozone konto w wersji internetowej bez karty. Nie wiem jak z
    tym
    > pakietem?

    Po wykonaniu telefonu do znajomego i jeszcze wnikliwszym zapoznaniem się z
    tematem zakładania pakietu e-getin w getinbanku uzyskałem dodatkową
    informację. Otóż pracowniczka banku powiedziała mojemu znajomemu, że owszem
    może mieć rachunek bez karty, ale tylko w przypadku posiadania samego konta
    internetowego. W przypadku pakietu e-getin jest obowiązek posiadania karty
    debetowej.

    PS. Gdy tak patrzę na tą całą sytuację to dochodzę do wniosku, że posiadanie
    karty w pakiecie e-getin miało by jeszcze jakiś sens gdy by ów plastik
    umożliwiał dokonywanie płatności w internecie. A tak taka karta jest w
    większości przypadków nieużyteczna. Ironią losu jest dodatkowo fakt, że to
    oferta z segmentu e-bankowości ;)

  • 13. Data: 2008-12-30 08:45:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > umożliwiał dokonywanie płatności w internecie. A tak taka karta jest w
    > większości przypadków nieużyteczna. Ironią losu jest dodatkowo fakt, że to

    Ten pakiet nic ze soba nie niesie, chyba zwolnienie z oplat za karte przez
    kilka miesiecy czy cos takiego, dokladnie nie pamietam.
    Wystarczy otworzyc ROR internetowy, rach oszcz. TOP i podpiac go do dostepu
    internetowego.
    Po co ludziska zawracaja sobie glowe pakietem e-Getin skoro nie chca karty.

  • 14. Data: 2008-12-30 08:59:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    nie ma czegoś takiego jak "przymus karty" nawet jeżeli nie mozna otworzyć
    konta bez wnioskowania o kartę to z otrzymanej karty zawsze można później
    zrezygnować lub zastrzec i nie wnioskować o nową...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-12-30 11:25:21
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:gjcni5$q5n$1@mx1.internetia.pl

    > Ten pakiet nic ze soba nie niesie, chyba zwolnienie z oplat za karte przez
    > kilka miesiecy czy cos takiego, dokladnie nie pamietam.

    I zwrot 1% kasy wydanej za pośrednictwem ów karty. Promo trwa chyba do maja.

    > Wystarczy otworzyc ROR internetowy, rach oszcz. TOP i podpiac go do
    dostepu
    > internetowego.

    Na pozór banał. Niestety kiedy przyjdzie co do czego, to niektórzy
    pracownicy getinu się wykładają na takiej dyspozycji, albo zbywają klienta -
    jest to niemożliwe... :O

    > Po co ludziska zawracaja sobie glowe pakietem e-Getin skoro nie chca
    karty.

    Wytłumaczenie jest jedno (chyba) - nauczeni brakiem niekompetencji
    niektórych pracowników, którzy nie potrafili im złączyć RORu oraz rachunku
    TOP w jedną całość wychodzą z założenia, że prościej będzie założyć pakiet,
    który "to ma" niż wdawać się w dyskusję z kimś kto na siłę chce zrobić z
    klienta jelenia ;)

    Mimo wszystko oferta wygląda bardzo przyjemnie - gdy by tylko ta kompetencja
    pracowników była większa, to było by cudownie ;)

  • 16. Data: 2008-12-30 11:27:03
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gjcnu6$16qc$1@opal.icpnet.pl

    > nie ma czegoś takiego jak "przymus karty" nawet jeżeli nie mozna otworzyć
    > konta bez wnioskowania o kartę to z otrzymanej karty zawsze można później
    > zrezygnować lub zastrzec i nie wnioskować o nową...

    Aż się boję pomyśleć jak taka rezygnacja będzie wyglądała w getinie he he
    he - "nie da się", "to niemożliwe", "musi pan/pani zrozumieć, że nie mogę w
    inny sposób rozmawiać z systemem bankowym", "komputer mi to narzucić, nie
    ja" ;)

    PS. Może jestem przewrażliwiony? ;) Mam nadzieję, że w getinie będzie
    lepiej, czego sobie i innym klientom życzę :)

  • 17. Data: 2008-12-30 11:43:56
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Mimo wszystko oferta wygląda bardzo przyjemnie - gdy by tylko ta
    > kompetencja
    > pracowników była większa, to było by cudownie ;)

    Szczególnie przyjemnie będzie dla osoby, która już będzie miała ich
    dość. -50zł za zlikwidowanie konta przed upływem 12 miesięcy.

  • 18. Data: 2008-12-30 12:51:36
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

    > Szczególnie przyjemnie będzie dla osoby, która już będzie miała ich
    > dość. -50zł za zlikwidowanie konta przed upływem 12 miesięcy.

    Czy ta osoba koniecznie MUSI likwidować konto (bezpłatne mniemam) przed
    upływem 12-mcy?
    Starczy mieć 0 PLN na stanie, odczekać, może sami zlikwidują, zgodnie z
    regulaminem ;)

  • 19. Data: 2008-12-30 12:54:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety żadna z tych ulic. Oddział znajduje się przy pl. Jana Matejki.
    > Podobne problemy z założeniem rachunku występowały w oddziale przy ul.
    > Długiej - karta musi być i nie ma gadania...

    Donoszę, iż na Królewskiej pracownicy wiedzą, że można zamówić e-Getin bez
    karty debetowej.

    Dla odmiany nie są pewni czy można zrobić dostęp internetowy do samej karty
    kredytowej. :-)

    marekz

  • 20. Data: 2008-12-30 12:57:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > inny sposób rozmawiać z systemem bankowym", "komputer mi to narzucić, nie

    to proste, dzwonisz na info, zastrzegasz kartę (bo zaginęła) i nie
    wnioskujesz o nową....to wszystko

    --
    pozdrawiam
    RobertS