  • 21. Data: 2008-12-30 13:05:56
    Temat: Re: e-getin & przymus karty
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Piotr Karski <p...@b...pl> napisał(a):

    > Jak by można było jeszcze prosić o adresy oddziałów gdzie betony nie będą
    > robiły klientowi problemów, że chce otworzyć o e-getin bez karty będę bardzo
    > wdzięczny...

    Niestety adresów takich podać nie mogę. Zakładałem w jednym: Gliwice,
    pl.Piłsudskiego; trochę to wymagało cierpliwości, by wytłumaczyć personelowi o
    co mi chodzi. Po kilku telefonach z naczalstwem, panienka przyjęła zgłoszenie
    i od tej pory jest ok.

    W żadnym wypadku nie należy (jeśli to nie jest Ci potrzebne) prosić o
    "pakiet", czy jak go tam zwą.

  • 22. Data: 2008-12-30 14:31:31
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjd1p2$b9j$1@news.dialog.net.pl

    > Szczególnie przyjemnie będzie dla osoby, która już będzie miała ich
    > dość. -50zł za zlikwidowanie konta przed upływem 12 miesięcy.

    Owszem. W tym przypadku pojechali z grubej rury...

  • 23. Data: 2008-12-30 14:33:01
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:gjd5fo$fvv$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Donoszę, iż na Królewskiej pracownicy wiedzą, że można zamówić e-Getin bez
    > karty debetowej

    Dziękuję za informacje - przekazałem ją dalej znajomemu :)

    > Dla odmiany nie są pewni czy można zrobić dostęp internetowy do samej
    karty
    > kredytowej. :-)

    Mimo, że ta usługa jest w ofercie... Bosko. Lepsze jednak to niż wciskanie
    klientowi na siłę debetowej karty, której zwyczajnie on nie chce/nie
    potrzebuje.

  • 24. Data: 2008-12-30 14:34:09
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gjd5r1$1o9e$1@opal.icpnet.pl

    > to proste, dzwonisz na info, zastrzegasz kartę (bo zaginęła) i nie
    > wnioskujesz o nową....to wszystko

    A jak trafisz na inteligentną bądź inteligentnego inaczej, który powie Ci,
    że system nakazuje mi wyrobienie dla Ciebie nowej karty? ;) W getinie chyba
    wszystko jest możliwe.

  • 25. Data: 2008-12-30 14:36:42
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Zbigniew Demidowicz" news:gjd6bk$pv8$1@inews.gazeta.pl

    > W żadnym wypadku nie należy (jeśli to nie jest Ci potrzebne) prosić o
    > "pakiet", czy jak go tam zwą.

    O to właśnie poprosił mój człowiek w jednym z oddziałów getinbanku w KRK. :)
    Rozumiem, że należy w inny sposób (łopatologiczny) wytłumaczyć pracownikowi,
    który nas obsługuje o co nam chodzi :)

  • 26. Data: 2008-12-31 06:30:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Czy ta osoba koniecznie MUSI likwidować konto (bezpłatne mniemam) przed
    > upływem 12-mcy?
    > Starczy mieć 0 PLN na stanie, odczekać, może sami zlikwidują, zgodnie z
    > regulaminem ;)

    Bezpłatne dziś, a nie wiem jak będzie za pół roku... Poza tym nie każdy lubi
    zostawiać sobie takie konta-widma. Ja gdy likwiduję rachunek to na całego.
    Parę razy widziałem juz zgrzytanie zębów, bo ktoś tam zostawił sobie darmowe
    konto, zapomniał, bank wprowadził opłaty, od razu wpadł w debet i przyszło
    płacić nawet kilkaset złotych po kilku latach "wiszenia" darmowego
    rachunku...

  • 27. Data: 2009-03-20 20:26:32
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Sorry za odgrzewanie tematu.
    Czy komuś udało sie załozyć pakiet e-getin bez karty debetowej? Gdyby nie ta
    karta, to pakiet byłby bezpłatny i jeszcze wpadłoby 60 za rekomendacje...

  • 28. Data: 2009-03-20 21:23:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "K" news:gq0u6l$2t7q$1@news.mm.pl

> [...]
    ta
    > karta, to pakiet byłby bezpłatny i jeszcze wpadłoby 60 za rekomendacje...

    Z karty zawsze możesz zrezygnować.

  • 29. Data: 2009-03-21 11:41:09
    Od: zymen <z...@d...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "K" news:gq0u6l$2t7q$1@news.mm.pl

    > ta
    >
    > Z karty zawsze możesz zrezygnować.

    Ale kasę i tak płacisz. Pytałem w oddziale.

    Ale można też rezygnować (zgubiłem/skradziono) i prosić o nową.
    Właściciela konta to nic nie kosztuje, a bank może wymówić sam kartę;>
    Przy 5 razy pewnie wymówi.

    Dodatkowo przy 100 zł operacji bezgotówkowych karta jest darmowa.

    pozdrawiam,

  • 30. Data: 2009-03-21 18:54:40
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    zymen napisał:

    > Ale kasę i tak płacisz. Pytałem w oddziale.

    ????? No to nieźle, bo jak zakładałem e-getin to pytałem czy
    można bez karty, bo nie chcę za nią płacić. Pani coś
    szemrała bez przekonania, że nie bardzo, bo wtedy nie będzie
    dostępu przez internet czy coś takiego, ale żebym brał cały
    pakiet, bo karta pół roku za darmo a potem mogę oddać i nie
    ma problemu. To teraz się dowiaduję, że jednak jest.