  • 11. Data: 2009-07-17 14:13:25
    Temat: Re: e-getin - pytanie o przelewy
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Lip, 15:59, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > PS. Też macie "ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
    > POLBANK 24" przy każdym logowaniu? Ja się niezbyt często loguję ale zaczyna
    > mnie to denerwować :).

    Też macie.. mogliby to kliknięcie sobie w jakimś ciasteczku zapamiętać
    i nie wyświetlać ponownie, bo jak zmienią komunikat, to pies z kulawą
    nogą go przeczyta...

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2009-07-17 14:16:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:cjipbrjkej9s.dlg@kojer.kojer

    > Mają robić w sobotę jakieś zmiany w Polbanku, może się poprawi ;)

    W niedziele pobawię się tym systemem - u sąsiada :)

  • 13. Data: 2009-07-17 14:58:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 16:16:18 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > W niedziele pobawię się tym systemem - u sąsiada :)

    Ja mam tylko KK więc dla mnie pewnie nic się nie zmieni, bo w dodanie
    historii transakcji raczej nie wierzę ;).

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-07-17 19:03:31
    Od: xbartx <x...@h...net>

    On Fri, 17 Jul 2009 15:52:46 +0200, Valdi.Pavlack
    <V...@p...nospam.pl> wrote:

    > "xbartx" news:h3po7v$alh$13@inews.gazeta.pl

    > Eeee chyba przesadzasz. Pobawiłem się trochę systeme Polbanku i jeżeli
    > przed
    > tą zabawą wieszałem psy na getinie to po kontakcie z Polbankiem się z nim
    > przeprosiłem :)

    Kwestia przyzwyczajeń i nic poza tym to i to tak samo dziadosko działa np
    przelewy między własnymi rachunkami. Jak w polbanku wprowadzali nowy
    system to pady były co chwile identycznie jak w GB po wprowadzeniu lokaty
    1d. Jakbym nie wiedział, że polbank to Grecy to bym o zakład szedł, że oba
    systemy tworzy ta sama rezolutna ekipa hłe hłe.

    Xenocide