  • 21. Data: 2002-06-12 07:48:09
    Temat: Re: e-karta nie dziala :-(
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 12, 2002 at 07:33:20AM +0000, Robert wrote:

    > Tak właśnie myślałem (wyżej w wątku o tym pisałem), bo jak się spojrzy
    > na pasek z bliska, to widać, że jest tam dużo danych ;)

    No, to musisz bardzo blisko patrzec ;-)

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-06-12 07:58:12
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Eeee a nie jest?!?!?!?
    no wlasnie sprawdzilem jeszcze raz i nie jest, mam operacje na podobna kwote z
    nazwa merchanta PSBO NR 5 i kraejem POL , ale numer karty odpowiada VE (Visa
    Electron :)))) ) to chyba nie jest to. Zreszta nie draze tematu bo cale
    zamowienie dotarlo i jest OK.

  • 23. Data: 2002-06-12 09:08:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@A...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie myślałem (wyżej w wątku o tym pisałem), bo jak się spojrzy
    > na pasek z bliska, to widać, że jest tam dużo danych ;)

    To co znajduje sie na pasku ma tu drugorzedne znaczenie ;). Pytales czy mozna
    symulowac przeciagniecie karta przez czytnik. Nawet gdybys mial pelny zapis z paska
    to nie uda sie tego wstukac z klawiatury [czy w jakis inny sposob]. To tak jakbys
    chcial zebys Twoj komputer to co wpisujesz z klawiatury trantowal jako odczyt z
    dysku ;). Oprogramowanie znajdujace sie w posie nie daje takiej mozliwosci.
    Nalezy pamietaj rozniez o tym, ze nie cala zawartosc paska musi byc czytana przez
    pos, a tym bardziej zapamietywana i przesylana do aklajera :).
    Sam problem platnosci karta [nie tylko w wypadku transakcji MO/TO/IO] moze lezec
    gdzie indziej. Wspominal o tym kiedys SebMal
    http://groups.google.com/groups?selm=eogu3ugj3668ahv
    0...@4...com

    Maciej

  • 24. Data: 2002-06-12 10:31:53
    Od: Robert <m...@A...pl>

    MK wrote:

    >To co znajduje sie na pasku ma tu drugorzedne znaczenie ;).
    [ciach]
    dzięki za wszystkie wyjaśnienia!

  • 25. Data: 2002-06-12 12:49:35
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > k...@p...fm (Baton) wrote in <ae4nk9$luv$1@news.tpi.pl>:
    >
    > /ciach../

    Vise.
    EC/MC

    > Niestety mam to samo - tzn. w zagranicznych serwisach zazwyczaj eKarta nie
    > ma autoryzacji - wyciagam wtedy VC Pekao S.A. i wszystko jest O.K.

    No to ten sklep musi byc wyjatkowo ciulowy, bo mi VC debetowa BPHu tez nie
    dziala :-(

    Pozdrawiam

    BAton

  • 26. Data: 2002-06-12 21:15:03
    Od: Klaudiusz Kulik <k...@p...pl>

    12.06.2002 Robert pisze:

    [...]
    > Acha, czyli taki sklep, gdzie nie działa e-Karta prawdopodobnie
    > symuluje transakcję (K), wprowadzenie numeru z klawiatury (lub nie
    > symuluje, tylko faktycznie ktoś wklepuje), tak? I dlatego VE mBanku
    > nie przejdzie (przeszłaby Inteligo?).

    U mnie przeszła.

    --
    K.

  • 27. Data: 2002-06-17 00:00:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Asia Jedrychowska <a...@a...net> writes:

    > Tamten sklep najwyraźniej ma nieprawidłowo skonfigurowany POS -- próbuje
    > on zautoryzować zwykłą transakcję, a nie transakcję MO/TO (czyli
    > internetową albo telefoniczną); ponieważ z założenie e-kartą nie da się
    > płacić w zwykłym sklepie, dostajesz odmowę autoryzacji.

    A tak swoja droga, to mBank moglby ustawic, by przechodzily wszelkie
    transakcje ekarta, jakie do niego dotra, i nie byloby takich problemow.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 28. Data: 2002-06-17 06:14:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 02:00:45AM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > A tak swoja droga, to mBank moglby ustawic, by przechodzily wszelkie
    > transakcje ekarta, jakie do niego dotra, i nie byloby takich problemow.

    ;-)

    To gdzie bezpieczenstwo posiadania tej karty?

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-06-17 07:27:35
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > A tak swoja droga, to mBank moglby ustawic, by przechodzily wszelkie
    > transakcje ekarta, jakie do niego dotra, i nie byloby takich problemow.

    no, nie mógłby, bo wówczas zapłaciłbyś nią w każdym sklepie, co się
    odrobinę mija z założeniami ;)

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 30. Data: 2002-06-18 01:26:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > ;-)
    >
    > To gdzie bezpieczenstwo posiadania tej karty?

    A po co? I tak *O sa najbardziej niebezpieczne. W koncu nikt chyba
    nie trzyma na takiej "karcie" fortuny, a tylko tyle ile trzeba
    do zakupow.

    Naturalnie bank musialby odrzucac transakcje bez pokrycia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator