  • 1. Data: 2005-10-14 21:31:22
    Temat: e-lukas - poczta
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Po ostatnich rewelacjach w e-banku Lukasie nie działa mi wciąż
    poczta wewn. z bankiem (ta strona w ogóle nie ładuje się).
    Czy ktoś ma ten sam problem?
    M.

  • 2. Data: 2005-10-15 05:42:51
    Temat: Re: e-lukas - poczta
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl>

    Tak, u mnie też jest coś o wewnętrznym błędzie aplikacji nr 2. Nawet się
    zastanawiałem czy tego celowo nie zrobili, bo pracownicy byli w ostatnim
    tygodniu tak dociążeni że i tak nie mieli by czasu na odpisywanie

    Cyprian

  • 3. Data: 2005-10-15 07:39:23
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "Monika" <m...@w...pl> wrote in news:5af6.00000962.435023a9
    @newsgate.onet.pl:

    > Po ostatnich rewelacjach w e-banku Lukasie nie działa mi wciąż
    > poczta wewn. z bankiem (ta strona w ogóle nie ładuje się).
    > Czy ktoś ma ten sam problem?

    wczoraj wieczorem wyslalem udanie dwie wiadomosci.

    --
    tenesu

  • 4. Data: 2005-10-16 16:46:35
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    tenesu napisał(a):
    > "Monika" <m...@w...pl> wrote in news:5af6.00000962.435023a9
    > @newsgate.onet.pl:

    > wczoraj wieczorem wyslalem udanie dwie wiadomosci.

    Ja już wysłałem dwie wiadomości na które zdążyli odpowiedzieć. Czyli nie
    tylko są wysyłane ale i dochodzą i nawet na nie dopowiadają (najdłużej
    czekałem 1 dzień na odpowiedź).
    Tylko kasowanie wiadomości z odpowiedziami mi nie działa.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-10-16 17:01:03
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-16 18:46- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Lubojański, gdy pisał(a):

> [...]
    > czekałem 1 dzień na odpowiedź).
    > Tylko kasowanie wiadomości z odpowiedziami mi nie działa.

    To ty jakiś wybrany jesteś.
    Ja mam ciągle "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis
    błędu jest niedostępny. (2)"
    Takoż fundusze inwestycyjne nieobecne...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-16 17:56:33
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
    | Tylko kasowanie wiadomości z odpowiedziami mi nie działa.

    Pokasowałem wszystko. Opornie to szło.

    --
    Jaca

  • 7. Data: 2005-10-17 12:27:36
    Od: tenesu <t...@n...net>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote in

    > Tylko kasowanie wiadomości z odpowiedziami mi nie działa.

    zglosilem jako blad, gdyz mialo byc kasowane cale drzewo wedlug opisu.
    odpowiedzi brak od kilku dni...

    --
    tenesu