  • 31. Data: 2012-06-27 16:10:01
    Temat: Re: eCard i debetówka AliorSync
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2012 22:36:45 UTC+2 użytkownik Michal Pl napisał:
    > Napisałem kolejnego mejla do eCardu z pytaniem, czemu nie lubią kart Synca, może
    teraz odpiszą...

    Dostałem odpowiedz z eCard i niby już ma działać (a nie mam na czym przetestować)

  • 32. Data: 2012-06-28 07:35:13
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 07:10:01 -0700 (PDT), Michal Pl napisał(a):

    > Dostałem odpowiedz z eCard i niby już ma działać (a nie mam na czym przetestować)

    Potwierdzam, wczoraj przeszła autoryzacja.

    AK

  • 33. Data: 2012-07-02 10:51:49
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam, wczoraj przeszła autoryzacja.
    >
    > AK

    ile kosztuje ta ecard i w jakiej walucie mozna ja rozliczac?

  • 34. Data: 2012-07-02 11:15:08
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lip, 10:51, "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w
    wiadomościnews:f12fuj2scyhw.9hl3timn5vq4$.dlg@40tude
    .net...

    > ile kosztuje ta ecard i w jakiej walucie mozna ja rozliczac?

    ROTFL

    PS W wątku mowa jest o płaceniu kartą Alior Sync via system eCard...

    pzdrwm
    luc

  • 35. Data: 2012-07-08 13:28:34
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    ROTFL

    PS W wątku mowa jest o płaceniu kartą Alior Sync via system eCard...

    --------

    a OK, mam tylko końcówkę wątku