  • 1. Data: 2004-10-26 19:40:12
    Temat: eKONTO i eMAX
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Zalozylem rechunkek w Mbanku...w zwiazku z powyzszym mam pytanie:
    - czy eKONTO i eMAX jest tym samym??
    A pytam dlatego, ze podczas wypelniania online wniosku, "zafajkowane" byly
    obie pozycje, i tak tez zostawilem bez zmian...

  • 2. Data: 2004-10-26 19:43:14
    Temat: Re: eKONTO i eMAX
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jacek wrote:
    > Zalozylem rechunkek w Mbanku...w zwiazku z powyzszym mam pytanie:
    > - czy eKONTO i eMAX jest tym samym??

    Nie.

    > A pytam dlatego, ze podczas wypelniania online wniosku, "zafajkowane"
    > byly obie pozycje, i tak tez zostawilem bez zmian...

    A strona mbanku padła? Wystarczy poczytać.

  • 3. Data: 2004-10-26 19:48:20
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Nie.

    > A strona mbanku padła? Wystarczy poczytać.

    W takim razie, z czym to sie wiaze??

  • 4. Data: 2004-10-26 19:49:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    www.mbank.com.pl

  • 5. Data: 2004-10-26 19:51:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Jacek napisał(a):

    > W takim razie, z czym to sie wiaze??

    Kolega niepiśmienny?

  • 6. Data: 2004-10-26 19:51:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Kolega niepiśmienny?

    Piśmienny i owszem - gorzej z czytaniem ;-)

  • 7. Data: 2004-10-26 19:53:12
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Kolega niepiśmienny?

    Pismienny, pismienny:) tylko troszke sie pospieszylem:(
    Z CZYM SIE WIAZE TO, ZE ZALOZYLEM "PODWOJNE KONTO"??

  • 8. Data: 2004-10-26 19:56:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Jacek napisał(a):

    > Pismienny, pismienny:) tylko troszke sie pospieszylem:(
    > Z CZYM SIE WIAZE TO, ZE ZALOZYLEM "PODWOJNE KONTO"??

    Jednak niepiśmienny. :-(

  • 9. Data: 2004-10-26 19:57:53
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    clma0f$o1g$...@s...srg.vectranet.pl,
    Jacek <j...@w...pl>:

    > Pismienny, pismienny:) tylko troszke sie pospieszylem:(
    > Z CZYM SIE WIAZE TO, ZE ZALOZYLEM "PODWOJNE KONTO"??

    Bedziesz musial prowadzic podwojne zycie.

    (NMSP)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-10-26 19:58:30