  • 21. Data: 2004-10-26 21:33:51
    Temat: Re: eKONTO i eMAX
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Glenn wrote:

    > Widzę, że popierasz skrajne lenistwo ;-)

    Raczej nie popiera zbędnego gadulstwa ;-)

  • 22. Data: 2004-10-26 22:24:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Eeee nieprawda - teraz jest po 1000 .

    po 1000%

    MAd Hat
    ter

  • 23. Data: 2004-10-26 22:40:48
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jelcyn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > eMax to zwykle konto bankowe, ale ma nizsze oprocentowanie. eMax ma nieco
    > wyzsze oprocentowanie, ale mozesz zdefiniowac tylko 1 konto na ktore
    > bedziesz przesuwal pieniadze z eMaxa (polecam eKonto). eMax to osobne
    > konto,
    > na ktore mozesz otrzymywac przelewy.
    >
    > To tak w telegraficznym skrocie :-)

    No i zepsules zabawe...

    A tak na marginesie, Wy tu sobie smichy chichy robicie i nawet nie
    dostrzegacie jak Wam historia przechodzi kolo nosa...

    Oto do nas, wrednych czytaczy regulaminow oraz TPiO, zglebiaczy
    'Szczegółowych Warunków Promocji' zagoscil nowy, wymarzony target mBanku...

    Nowe przyszlo....

    Jutrzenka nadzieji Bolanowskiego, swiatelko w tunelu calego marketingu,
    klient, ktory nie dosc, ze robi pieknie statystyke, bo zaklada co popadanie,
    nie interesujac sie, a wnikaniu juz w ogole nie wspominajac.... to przede
    wszystkim rokuje spora nadzieje na bycie _klientem_ _dochodowym_ :)

    I takiemu klientowi mBank napewno nie bedzie musial sponsorowac obrotu
    bezgotowkowego !!

    MAd Hat
    ter

  • 24. Data: 2004-10-26 23:30:50
    Temat: Re: eKONTO i eMAX [OT]
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    _Mark_ wrote:

    > Raczej nie popiera zbędnego gadulstwa ;-)

    Przepraszam Cię Glenn za moją aluzję, ale dopiero w nocy mnie olśniło,
    że Twoje posty to _sztuka_ przez duże S ;) , Ja prostak, to wybacz, że nie
    pojąłem
    przesłania :-(

    ___________________________________
    > Glenn (mężczyzna) oraz Glenn (kobieta)
    > Straaasznie się zmeczyłam - idę odpocząć

    ......NARESZCIE :-))))))))

  • 25. Data: 2004-10-27 01:19:28
    Od: andy_k <a...@a...org>

    >......NARESZCIE :-))))))))

    Piekne. :)

  • 26. Data: 2004-10-27 05:04:34
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > wszystkim rokuje spora nadzieje na bycie _klientem_ _dochodowym_ :)
    >
    > I takiemu klientowi mBank napewno nie bedzie musial sponsorowac obrotu

    Zenujace jest to, jacy ludzie sa w dzisiejszych czasach wyrozumiali, pomocni
    innym, wspanialomyslni...:(

  • 27. Data: 2004-10-27 05:10:45
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    w <news:clma0f$o1g$1@stargard.srg.vectranet.pl>
    Jacek napisa?[a]:

    > Pismienny, pismienny:) tylko troszke sie pospieszylem:(
    > Z CZYM SIE WIAZE TO, ZE ZALOZYLEM "PODWOJNE KONTO"??

    Nie nie!

    Konto ekonto to jest typowe konto do wszystkiego! Robisz na nim co chcesz...
    A konto emax jest typowym kontem oszczednosciowym! Tam wrzucasz nadmiar gotowki i
    sobie lezy i rosnie stan gotoweczki na Twoim koncie!

    Pozdrawiam
    Suriv

    www.bankier.pl/sp/suriv - tutaj dowiesz sie wieciej z niezaleznego zrodla o
    kontach bankowych roznych bankow, kredytach odnawialnych, hipotecznych itp.

    www.grytapety.avanger.com

  • 29. Data: 2004-10-27 05:35:52
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 07:04:34 +0200,
    osoba podpisana: Jacek <j...@w...pl>
    napisała:

    [...]
    > Zenujace jest to, jacy ludzie sa w dzisiejszych czasach wyrozumiali, pomocni
    > innym, wspanialomyslni...:(
    Żenujące jest to, jacy ludzie w dzisiejszych czasach są niepiśmienni, i
    jeszcze uważają, że inni mają psi obowiązek im pomagać.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 30. Data: 2004-10-27 10:05:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Żenujące jest to, jacy ludzie w dzisiejszych czasach są niepiśmienni,
    > i jeszcze uważają, że inni mają psi obowiązek im pomagać.

    Ano niestety. Przecież przeczytanie faq na stronie jest takie skomplikowane.
    Najlepiej znaleźć frajera, który to zrobi za zainteresowanego, a jak nie
    chce zrobić to zawsze można zacząć go obrażać :-)