  • 31. Data: 2004-10-27 10:06:10
    Temat: Re: eKONTO i eMAX [OT]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    _Mark_ wrote:
    > Przepraszam Cię Glenn za moją aluzję, ale dopiero w nocy mnie olśniło,
    > że Twoje posty to _sztuka_ przez duże S ;) , Ja prostak, to wybacz,
    > że nie pojąłem
    > przesłania :-(

    Szkoda, że nie pojąłeś ;-) Może jakbyś przeczytał te same zdania w ich
    pierwotnym kontekście, to by Ci się rozjaśniło? Być może pracowite ich
    wycinanie z kontekstu nie pozwoliło Ci na doszukanie się sensu. Tyle, że to
    zdaje się nie moja wina ;-) No ale tak w ogóle, to to jest grupa bankowa, a
    nie dotycząca meandrów Twojego umysłu.

  • 32. Data: 2004-10-27 10:42:00
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Oct 2004 01:30:50 +0200, w <clmmb3$6lk$1@inews.gazeta.pl>, "_Mark_"
    <s...@o...pl> napisał(-a):

    > ......NARESZCIE :-))))))))

    O ROTFL :)))

  • 33. Data: 2004-10-27 15:10:12
    Temat: Re: eKONTO i eMAX
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 26 Oct 2004 21:40:12 +0200, "Jacek" <j...@w...pl> wrote:

    >A pytam dlatego, ze podczas wypelniania online wniosku, "zafajkowane" byly
    >obie pozycje, i tak tez zostawilem bez zmian...
    A jakby ktores z nich bylo platne np 100 zl za zalozenie to tez bys
    najpierw zostawil a potem szukal informacji?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 34. Data: 2004-10-28 09:37:05
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie, z czym to sie wiaze??

    Ze złożeniem ciągu znaków widocznych na ekranie w wyrazy, a tych w zdania.
    Ta niepopularna czynność przez niektórych jest czasem nazywana
    "czytaniem"...
    AI