  • 1. Data: 2009-10-09 22:54:06
    Temat: eMakler i SFI w mBanku
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Chciałabym poprosić użytkowników tych usług o wypowiedzi. Pozytywne,
    negatywne, neutralne. Wszelakie.

    W tabeli opłat eMaklera znalazłam takie coś:
    transfer portfela 0,2% wartości, nie mniej niż 50 zł za papier

    Co to znaczy?
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2009-10-09 23:18:18
    Temat: Re: eMakler i SFI w mBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > W tabeli opłat eMaklera znalazłam takie coś:
    > transfer portfela 0,2% wartości, nie mniej niż 50 zł za papier
    >
    > Co to znaczy?

    Jak przenosisz akcje albo obligacje z innego biura do DI BRE, to tyle za to
    płacisz (od każdego rodzaju akcji albo obligacji).

  • 3. Data: 2009-10-09 23:27:30
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" >
    > Jak przenosisz akcje albo obligacje z innego biura do DI BRE, to tyle za
    > to płacisz (od każdego rodzaju akcji albo obligacji).
    Czyli jak przeniosę akcje (PKOBP) z CDM Pekao SA do mBanku, to zapłacę za to
    50 zł.?
    Rozumiem, że niezależnie od ich ilości?

  • 4. Data: 2009-10-09 23:30:11
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    No tak, zależnie od wartości 0,2%.

  • 5. Data: 2009-10-09 23:43:44
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Jako, że radziłeś mi w wątku z problemem w mBanku i sugerowałeś skorzystanie
    z innej przeglądarki, to chciałam Ci dopowiedzieć historię z tą moją
    niemożliwością wejścia na eMaxy. Zareklamowałam oczywiście. Przysłali mi
    odpowiedź, że mam problem z przeglądarką IE i polecili sprawdzić Firefox. A
    tam rzeczywiście działało! Co dziwne, teraz również działa w IE.
    Oznacza to, że jesteś dobrym diagnostykiem.
    Ale ja nadal nie rozumiem, czemu nie działało...

  • 6. Data: 2009-10-10 06:04:33
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jak przenosisz akcje albo obligacje z innego biura do DI BRE, to tyle za
    > to płacisz (od każdego rodzaju akcji albo obligacji).

    A nie na odwrót ? Z bre do innego biura.

    pozd
    as

  • 7. Data: 2009-10-10 08:47:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > A nie na odwrót ? Z bre do innego biura.

    Kurde, oczywiście masz rację! Przy przenoszeniu do DI BRE będzie ważna
    opłata CDM PKOSA czyli 0,5% nie mniej niż 50 zł.

    Tu już można by się pokusić o sprzedaż oraz próbę odkupienia z rachunku w
    BRE nieco taniej.

  • 8. Data: 2009-10-10 13:05:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.10.09 10:47, MarekZ pisze:

    > Tu już można by się pokusić o sprzedaż oraz próbę odkupienia z rachunku
    > w BRE nieco taniej.

    albo i drożej ;)
    Poza tym w przypadku zysku na tym papierze, zysk zostanie zrealizowany.
    Więc za 1/5 roku trzeba będzie uiścić podatek.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-10-10 13:30:19
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał

> [...]
    > opłata CDM PKOSA czyli 0,5% nie mniej niż 50 zł.
    >
    > Tu już można by się pokusić o sprzedaż oraz próbę odkupienia z rachunku w
    No ale w przypadku sprzedaży CDM PekaoSA też pobiera jakieś potwornie
    wysokie prowizje.

  • 10. Data: 2009-10-11 10:43:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.10.09 15:30, ffiona pisze:

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał

    > No ale w przypadku sprzedaży CDM PekaoSA też pobiera jakieś potwornie
    > wysokie prowizje.

    I tak i nie.
    Nie CDM PEKAO SA, ale MinFin i nie prowizję a podatek.
    W wysokości 19% zysku.

    AFAIR CDM pobiera prowizję tylko przy zakupie.

    --
    Pete