  • 11. Data: 2009-10-11 12:35:33
    Temat: Re: eMakler i SFI w mBanku
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał

    > I tak i nie.
    > Nie CDM PEKAO SA, ale MinFin i nie prowizję a podatek.
    > W wysokości 19% zysku.
    >
    > AFAIR CDM pobiera prowizję tylko przy zakupie.
    >
    > --
    CDM Pekao pobiera prowizję zarówno przy zakupie, jak i przy sprzedaży. Nie
    chodziło mi o podatek. Podatek sama rozliczam w PiT 38.

  • 12. Data: 2009-10-12 06:41:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.10.09 14:35, ffiona pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał

    > CDM Pekao pobiera prowizję zarówno przy zakupie, jak i przy sprzedaży.

    Łomatko!
    Dobrze, że się od nich wyniosłem, kiedy podnosili opłatę za prowadzenie
    rachunku....

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-10-12 18:31:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Łomatko!
    > Dobrze, że się od nich wyniosłem, kiedy podnosili opłatę za prowadzenie
    > rachunku....

    a przypadkiem nie jest tak, że z każdą transakcją związana jest prowizja
    (akcje przez sieć 0,39% min. 5 zł)?

    jak przyglądałem się opłatom to w zasadzie wszędzie były
    podobne...różnice tylko w opłacie za prowadzenie rachunku
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-10-12 19:35:58
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał

    > a przypadkiem nie jest tak, że z każdą transakcją związana jest prowizja
    > (akcje przez sieć 0,39% min. 5 zł)?

    Też mi tak się wydaje, zarówno w TOiP CDM PekaoSA jak i eMaklera jest
    rubryka "transakcje na rynku akcji, certyfikatów, praw poboru", więc i za
    sprzedaż, i za kupno jest prowizja.

    > jak przyglądałem się opłatom to w zasadzie wszędzie były podobne...różnice
    > tylko w opłacie za prowadzenie rachunku.

    No nie wiem. W CDM PekaoSA prowizja jest uzależniona od wartości transakcji
    i wynosi od 0,5% do 2% plus dodatkowa opłata, niezależnie, czy transakcji
    dokonuje się przez sieć, czy nie.

  • 15. Data: 2009-10-12 22:37:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > No nie wiem. W CDM PekaoSA prowizja jest uzależniona od wartości
    > transakcji i wynosi od 0,5% do 2% plus dodatkowa opłata, niezależnie, czy
    > transakcji dokonuje się przez sieć, czy nie.

    O Panie, 2% prowizji? :(

  • 16. Data: 2009-10-13 06:37:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.10.09 20:31, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > jak przyglądałem się opłatom to w zasadzie wszędzie były
    > podobne...różnice tylko w opłacie za prowadzenie rachunku

    Mea culpa. Cos mi pamiec szwankuje.
    Poza tym, chyba najwyzszy czas cos sprzedac ;)

    --
    Pete

  • 17. Data: 2009-10-13 07:11:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No nie wiem. W CDM PekaoSA prowizja jest uzależniona od wartości
    > transakcji i wynosi od 0,5% do 2% plus dodatkowa opłata, niezależnie,
    > czy transakcji dokonuje się przez sieć, czy nie.

    opłaty są degresywne, ale w zakresie 150 - 500 zł wynoszą tak jw.

    masakra, w Multi płacę 0,39% min. 5 zł

    porównanie jest proste, jak wykonam operacje o wartości 10kzł to multi
    skasuje mnie na 39 zł, w CDM byłoby to 110 zł*! (0,85% + 25 zł) i do
    tego opłata 60 zł za rok ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    * CDM przewiduje zwroty części prowizji jeżeli zostaną osiągnięte
    określone obroty - szczegóły w toip

  • 18. Data: 2009-10-13 17:28:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS pisze: