  • 1. Data: 2010-06-02 10:25:43
    Temat: [eMakler] ile trwa procedura zakladania?
    Od: michaca <m...@g...com>

    Witam,
    Jak dlugo, aktualnie trwa procedura aktywacja eMaklera w mBanku?
    (oczywiscie eKonto jest od wielu lat aktywne). Czy ew. zdaze na
    Tauron?
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2010-06-02 10:56:54
    Temat: Re: [eMakler] ile trwa procedura zakladania?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "michaca" <m...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    g2000vbl.googlegroups.com...
    > Witam,
    > Jak dlugo, aktualnie trwa procedura aktywacja eMaklera w mBanku?
    > (oczywiscie eKonto jest od wielu lat aktywne). Czy ew. zdaze na
    > Tauron?

    Nie wiem ile dokladnie dni, ale na Tauron z pewnoscia zdazysz, nawet jak
    zaczniesz po dlugim weekendzie.

  • 3. Data: 2010-06-02 11:19:45
    Temat: Re: ile trwa procedura zakladania?
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 2 Cze, 12:25, michaca wrote:
    > Witam,
    > Jak dlugo, aktualnie trwa procedura aktywacja eMaklera w mBanku?
    > (oczywiscie eKonto jest od wielu lat aktywne). Czy ew. zdaze na
    > Tauron?

    Jak sam wydrukujesz potrzebne dokumenty, podpiszesz i wyślesz, to
    powinieneś zdążyć
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2010-06-02 12:34:10
    Od: michaca <m...@g...com>

    > Jak sam wydrukujesz potrzebne dokumenty, podpiszesz i wyślesz, to
    > powinieneś zdążyć
    OK, tnx. Sprobuje tak wlasnie zrobic.
    Pozdr.
    M.

  • 5. Data: 2010-06-02 13:43:43
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    ls wrote:

    > Jak sam wydrukujesz potrzebne dokumenty, podpiszesz i wyślesz, to
    > powinieneś zdążyć

    Lub zaniesiesz do mkiosku. U mnie chyba 3 dni trwało.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl