  • 21. Data: 2005-07-26 07:13:27
    Temat: Re: eMakler w mBanku :) fajnie - wszystko bezpłatnie
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    pb158 wrote:

    > aktywnych. Dopóki nie będzie w eMaklerze instrumentów pochodnych i
    > zleceń zabezpieczających stop i stop limit to dalej bedzie to tylko
    > "rower" inwestycyjny a nie "samochód". Gdyby były jeszcze tylko te dwie
    > sprawy więcej co napisałem to można by było mówić o rewolucji w
    > inwestowaniu ale tak to tylko zwykły "bunt" a nie rewolucja co zresztą
    > sam napisałeś :)

    Wersję pełna szykują zapewne dla MultiBanku a i tam pewnie będzie
    podział na klientów zwykłych i aquariusów.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 22. Data: 2005-07-27 05:25:40
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Od dnia dzisiejszego oficjalnie dostępna jest usługa eMAKLER,

    Z tego co widac, to w zakresie oferty funkcjonalnosci kompletna porazka
    MBanku.
    Mialo byc dobrze, a wyszlo...

  • 23. Data: 2005-07-27 05:29:05
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Wersję pełna szykują zapewne dla MultiBanku a i tam pewnie będzie podział
    > na klientów zwykłych i aquariusów.

    Jakich zwyklyh klientow i aquacostam? :))
    Okrojenie funkcjonalnosci MBankowego "maklera" to tak jakby dali Ci pojedzic
    za darmo samochodem ale niewyposazonym w hanulce... Co ciekawe inni tez daja
    samochod za darmo, ale z hamulcem i dodatkowo z recznym.

  • 24. Data: 2005-07-27 11:02:10
    Od: JatoJa <a...@a...com>

    Tytus wrote:

    > Z tego co widac, to w zakresie oferty funkcjonalnosci kompletna porazka
    > MBanku.
    > Mialo byc dobrze, a wyszlo...

    e tam. Trudno, żeby oferta startującego BM(?) była identyczna lub
    nawet lepsza od tych, którzy już wiele lat są na rynku.
    Oferta mbanku skierowana jest do takich co operacje bedą wykonywali raz
    na dzień.
    Jeżeli oferta chwyci i skusi co nieco mbankowców do inwestycji to będzie
    to niezły szmal dla tych co są na ryku od dawna :)

    --
    jaToja