  • 11. Data: 2009-03-18 11:49:42
    Temat: Re: eMax plus
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Nie - najlepiej na 3 kontach trzymać po 600 zł, a na czwartym resztę.
    > Tym sposobem na tych trzech kontach masz 3x600 zł oprocentowane bez
    > podatku.

    To jest w pełni legalne czy potem się ktoś może czepiać?

  • 12. Data: 2009-03-18 11:54:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości

    > To jest w pełni legalne czy potem się ktoś może czepiać?

    Nie. Po tygodniu wpadnei CBŚ i antyterorysci.
    Zyjemy w panstwi etotalitarnym i obywatelom nie wolno dowolnie rozdzielac
    gotowki pomiedzy swoje konta.
    Za to jest kara smierci!!! (podobno Barbara Blida tez tak robila)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-03-18 13:27:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:19:17 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > około 650 zł.

    co przy 3 kontach daje 90zl odsetek rocznie. Chyba szkoda zachodu
    --
    marcin

  • 14. Data: 2009-03-18 14:28:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 10:50:02 +0100, darkelf napisał(a):

    > 1) Czy aby założyć eMax plus wystarczy przelać pieniądze z konta na
    > lokatę i będą tam sobie rosły bez zajmowania się tym i w dowolnym
    > momencie mogę je wyjąć (chyba raz w miesiącu) i odsetki same się
    > naliczą? 2) Po co jest możliwość posiadania 4 lokat? Co to daje? Jest
    > sens dzielić wpłaty na 4 części?

    Zamiast się bawić i tracić czas można wpłacić np do Aliora/Eurobanku/
    Getinbanku/Polbanku i mieć lepsze/porównywalne oprocentowanie i kasę
    zawsze pod ręką bez limitów wypłat.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2009-03-18 15:56:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]

    > Zamiast się bawić i tracić czas można wpłacić np do Aliora/Eurobanku/
    > Getinbanku/Polbanku i mieć lepsze/porównywalne oprocentowanie i kasę

    Można, ale rozmawiamy o mBanku. Każdy normalny człowiek już od dawna
    wyniósł się ze swoim kapitałem z mBanku, lecz jest to już lekko inny temat.
    Ciemny Elf pytał się jaki sens ma kilka kont emax+, to dostał przykładowe
    zastosowania.

  • 16. Data: 2009-03-18 18:42:50
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:gpqla7$3po$1@news.task.gda.pl>, Marcin Wasilewski wrote:

    > Nie - najlepiej na 3 kontach trzymać po 600 zł, a na czwartym resztę.
    > Tym sposobem na tych trzech kontach masz 3x600 zł oprocentowane bez podatku.

    Jest jeszcze 2 możliwość, jeśli ktoś nie przetrzymuje bardzo dużej
    ilości pieniędzy w mBanku. Trzymasz na 1 emaxie+, po upływie
    odpowiedniej ilości dni przelew, ewentualne rozdysponowanie, przelew na
    kolejny emax+ i tak dalej. Ale to dla tych, co mają stałe płatności w
    różne dni miesiąca i chcą się bawić.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 17. Data: 2009-03-20 13:30:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 16:56:01 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > wyniósł się ze swoim kapitałem z mBanku, lecz jest to już lekko inny
    > temat. Ciemny Elf pytał się jaki sens ma kilka kont emax+, to dostał

    Powiedzmy, że sensem posiadania 4 emax+ w mbanku jest dojście do wniosku
    iż można posiadać jeden rachunek w innym banku, który będzie i lepiej
    oprocentowany i bardziej elastyczny/wygodny.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2009-03-20 16:12:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Powiedzmy, że sensem posiadania 4 emax+ w mbanku jest dojście do wniosku
    > iż można posiadać jeden rachunek w innym banku, który będzie i lepiej
    > oprocentowany i bardziej elastyczny/wygodny.

    Albo, że będzie to 5 rachunków w eurobanku lepiej oprocentowanych, z
    dowolną liczbą wypłat i dodatkowo licznymi lokatami antybelkowymi.