  • 1. Data: 2008-03-03 09:52:43
    Temat: eZgoda?
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Od dzisiaj miało działać internetowe skłądanie wniosków na polecenie zapłaty
    w mBanku. I niby działa - tylko dlaczego nie mogę zmienić wierzyciela - mam
    tylko Tele2 na sztywno wpisane we wniosku? Tam to ma działać?

    JS

  • 2. Data: 2008-03-03 09:58:09
    Temat: Re: eZgoda?
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    ianus pisze:
> [...]
    > zapłaty w mBanku. I niby działa - tylko dlaczego nie mogę zmienić
    > wierzyciela - mam tylko Tele2 na sztywno wpisane we wniosku? Tam to ma

    Jakbyś czytał uważnie to byś doczytał, że pilotażowo tylko Tele2. Po
    zakończeniu testów będzie więcej możliwości.

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-03-03 11:04:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ianus pisze:
> [...]
    > zapłaty w mBanku. I niby działa - tylko dlaczego nie mogę zmienić
    > wierzyciela - mam tylko Tele2 na sztywno wpisane we wniosku? Tam to ma

    W Mutli też się pojawiło. Było jakieś info wcześniej ?
    KJ

  • 4. Data: 2008-03-03 18:20:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > W Mutli też się pojawiło. Było jakieś info wcześniej ?

    Info nie widziałem, a w którym miejscu się to pojawiło?
    I czy jest eNieZgoda, bo chciałbym usunąć zgodę dla Tele2 którą wyraziłem
    papierowo?

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2008-03-03 18:56:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    > Info nie widziałem, a w którym miejscu się to pojawiło?

    "Wnioski" na samym dole.

    > I czy jest eNieZgoda, bo chciałbym usunąć zgodę dla Tele2 którą wyraziłem
    nie wiem :)

    KJ