  • 1. Data: 2008-01-30 17:15:38
    Temat: ebay-jak placic?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    nie mam karty kredytowej, czy moge zaplacic inaczej na ebayu? system paypal
    dotyczy tylko kk?

  • 2. Data: 2008-01-30 18:23:09
    Temat: Re: ebay-jak placic?
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    siliana pisze:
    > nie mam karty kredytowej, czy moge zaplacic inaczej na ebayu? system paypal
    > dotyczy tylko kk?

    Będą działać też wszelkiego rodzaju karty do płacenia w internecie
    (eKARTA, netk@rta, i inne - co bank to inna nazwa), a także karty Visa
    Electron (debetowe) wybranych banków - m.in. Deutsche Banku, Invest
    Banku czy Inteligo.

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-01-30 19:59:46
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:fnqfag$2ih$1@tiberium.net.pl...

> [...]
    > (eKARTA, netk@rta, i inne - co bank to inna nazwa), a także karty Visa
    > Electron (debetowe) wybranych banków - m.in. Deutsche Banku, Invest Banku

    o, to do bani. kk celowo sie pozbylam, a z ekarty po 2 latach okazalo sie,
    ze 1 raz skorzystalam, wiec tez zrezygnowalam:(

  • 4. Data: 2008-01-31 22:23:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Kamil 'czemu' Bista wrote:

> [...]
    > (eKARTA, netk@rta, i inne - co bank to inna nazwa), a także karty Visa
    > Electron (debetowe) wybranych banków - m.in. Deutsche Banku, Invest

    O wlasnie, jakimi kartami debotymi NA PEWNO mozna placic w sieci (chodzi o
    Polskie).

    Inteligo - ale wydawane KIEDYS przez inteligo (gdy byl to niemiecki bank) a
    moze i tez wydawane do kont w PKO BP - inteligo?

    o kartach invest banku i deutche banku to nie wiedzialem, sa jeszcze inne?

  • 5. Data: 2008-02-01 07:02:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 23:23:20 +0100, Papkin napisał(a):

> [...]
    > bank) a moze i tez wydawane do kont w PKO BP - inteligo?
    >
    > o kartach invest banku i deutche banku to nie wiedzialem, sa jeszcze

    Myślę, że VISA electron Polbanku będzie działać, być może Allekarta i
    karta Toyota Bank (tutaj już pewny nie jestem).

    Xenocide