  • 11. Data: 2002-09-07 22:08:57
    Temat: Re: ecard, polcard.. ?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020907145309.GM16661@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Dobrze zakladalem - rozliczenie transakcji klientow spoza rodzimego
    > kraju jest wspierane przez visa (mowie oczywiscie o kartach visa).

    THX.
    Więc jednak nie dopłaca.
    Tyle dobrego, że przynajmniej nie ma w takim razie motywacji aby się pozbyć
    tego typu klientów ;-)

    Pix

  • 12. Data: 2002-09-08 12:03:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Sep 08, 2002 at 12:08:57AM +0200, pix wrote:

    > THX.
    > Więc jednak nie dopłaca.
    > Tyle dobrego, że przynajmniej nie ma w takim razie motywacji aby się pozbyć
    > tego typu klientów ;-)

    Wiesz, w to to ja nigdy nie watpilem. ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-10-18 18:07:50
    Temat: Odp: ecard, polcard.. ?
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

    > Mniej wiecej, choc jak sie zaraz okaze mniej ...

    Nie wiem dlaczego w tytule jest PolCard. ECard ma podpisaną umowę na obsługę
    kart z BZWBK.

    Tomasz

  • 14. Data: 2002-10-18 21:53:15
    Temat: Re: Odp: ecard, polcard.. ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 18, 2002 at 08:07:50PM +0200, Tomasz Nowak wrote:

    > Nie wiem dlaczego w tytule jest PolCard. ECard ma podpisaną umowę na obsługę
    > kart z BZWBK.

    Och, zeby to zawsze $Subject odzwierciedlal omawiane sprawy
    ... zapraszam na pl.comp.os.advocacy to zrozumiesz co to jest offtopic ;-)

    --

    --w