  • 1. Data: 2007-03-15 12:58:15
    Temat: ekarta - bankomat ?
    Od: Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]>

    W jednym z hipermarketów w moim mieście pojawił sie bankomat z napisem
    eKarta (obok tradycyjnego Euronet).
    Mógłby ktoś przybliżyć mi temat, czy to może też dotyczyć eKarty mbanku,
    nie za bardzo sobie to wyobrażam, bo ta karta nie ma paska magnetycznego
    tylko numer. Za bliższe informacje z góry dziękuję.

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 2. Data: 2007-03-15 13:07:00
    Temat: Re: ekarta - bankomat ?
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]> napisał(a):

> [...]
    > nie za bardzo sobie to wyobrażam, bo ta karta nie ma paska magnetycznego
    > tylko numer. Za bliższe informacje z góry dziękuję.

    Bylo tam napisane eKarta czy moze eCard?
    Bo to zasadnicza roznica...
    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3058

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2007-03-15 13:59:42
    Od: Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]>

    Prof_Ex napisał(a):

    > Bylo tam napisane eKarta czy moze eCard?
    > Bo to zasadnicza roznica...
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3058

    Masz rację pomyliłem eKartę z eCard.
    Poza tym o eCard to niewiele wiem.

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 4. Data: 2007-03-15 23:56:41
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Jendreck" <j...@g...pl[wywal_to]> napisał w wiadomości
    > Prof_Ex napisał(a):
    > Masz rację pomyliłem eKartę z eCard.
    > Poza tym o eCard to niewiele wiem.

    Wyplacalem ostatnio z bankomatu oznaczonego znakiem eCard (Krynica,
    apartamentowiec Cechini, ul. Pulaskiego) karta Fortisa i w historii rachunku
    Fortis pokazuje te wyplate jako wyplate z bankomatu BZ WBK... Czy ktos
    moglby to wyjasnic, czy z tego wynika, ze te karty, ktore sa bezprowizyjne w
    bankomatach BZ WBK, beda z czasem bezprowizyjne w bankomatach eCard ?

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 5. Data: 2007-03-16 08:23:10
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]> napisał(a):

    [...]
    > Masz rację pomyliłem eKartę z eCard.
    > Poza tym o eCard to niewiele wiem.

    Polecam wiec lekture:
    http://www.ecard.pl/

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2007-03-16 08:33:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... Czy ktos moglby to wyjasnic ...

    archiwum grupy & google.

  • 7. Data: 2007-03-16 22:01:03
    Od: "Piotr Reda" <s...@d...pl>

    "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> wrote in message

> [...]
    > moglby to wyjasnic, czy z tego wynika, ze te karty, ktore sa bezprowizyjne
    > bankomatach BZ WBK, beda z czasem bezprowizyjne w bankomatach eCard ?

    Bankomaty eCard są podpięte do hosta BZWBK, dlatego w historii tak się
    prezentują.

    Piotr