  • 1. Data: 2008-02-06 05:32:17
    Temat: ekarta-co oferuja banki?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    w mbanku kosztuje 25 zl rocznie. czy gdzies jest taniej?
    (chodzi mi tylko o karte do platnosci w necie).

  • 2. Data: 2008-02-06 06:22:06
    Temat: Re: ekarta-co oferuja banki?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    jak ma byc taniej do platnosci w necie to:

    VE z polbanku za 0 pln rocznie
    VE z inteligo za 12pln rocznie

    GP

  • 3. Data: 2008-02-06 17:30:39
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:fobjnr$9d5$1@inews.gazeta.pl...
    > jak ma byc taniej do platnosci w necie to:
    >
    > VE z polbanku za 0 pln rocznie
    > VE z inteligo za 12pln rocznie

    dziekuje!

  • 4. Data: 2008-02-07 10:12:28
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    siliana napisał(a):
    > Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    > wiadomości news:fobjnr$9d5$1@inews.gazeta.pl...

    > dziekuje!

    Z tym że jednak nie wszędzie da się tymi kartami zapłacić, chociaż jak
    już się da to czasami jest taniej niż innymi (vide tanie linie
    lotnicze). Warto też sobie wziąć jakąś kartę kredytową wydawaną w
    promocji bez opłat.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 5. Data: 2008-02-07 16:07:16
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:fobjnr$9d5$1@inews.gazeta.pl...

    > VE z polbanku za 0 pln rocznie
    > VE z inteligo za 12pln rocznie

    wiesz co, teraz sie dopiero doczytalam, ze piszesz o VE. mi chodzi o ekarte.
    prawie kazda kazta mozna placic w necie, ale np. mbank ma stworzona taka
    specjalna wirtualna karte do calkowicie bezpiecznych zakupow w necie - nikt
    nie ogoloci konta, nie ukradnie pieniedzy. i ja szukam tylko i wylacznie
    takiej karty.

  • 6. Data: 2008-02-07 17:00:17
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    siliana pisze:
> [...]
    > nie ogoloci konta, nie ukradnie pieniedzy. i ja szukam tylko i wylacznie

    Masz darmową kartę do darmowego konta. Nie można zrobić debetu, kasę
    trzymasz na również darmowym koncie oszczędnościowym (5,5%) do którego
    nie wyrabiasz żadnej karty. Przed zakupem w sieci przelewa na konto do
    którego masz VE. W czym e-karta mBanku jest bezpieczniejsza?

    Konto w Polbanku zakładasz konto tylko do transakcji w sieci.

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-02-07 17:04:33
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > specjalna wirtualna karte do calkowicie bezpiecznych zakupow w necie -
    > nikt nie ogoloci konta, nie ukradnie pieniedzy. i ja szukam tylko i

    Wlasnie masz taka w inteligo i w polbanku jak bedziesz chcial nimi placic
    to przelejesz na nie kase i zaplacisz najtaniej wyjdzie karta w polbanku i
    najwygodniej
    bo dostaniesz 2 karty 2 konta dodatkowo najlepszy przelicznik walutowy

    Co do tego bezpieczenstwa w mbanku i ekarcie to byla tu juz debata na ten
    temat
    i chyba wyszlo na to ze nawet jak nie "nabijesz" ekarty to i tak z ekonta
    moga zabrac
    ale to zaraz ktos mnie poprawi :)

  • 8. Data: 2008-02-08 18:38:36
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temat
    > i chyba wyszlo na to ze nawet jak nie "nabijesz" ekarty to i tak z

    zartujesz???????:((((((((((

  • 9. Data: 2008-02-08 19:41:52
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:
    > VE z polbanku za 0 pln rocznie
    > VE z inteligo za 12pln rocznie

    Hm, prepaid Money.pl, o którym pozwoliłem już sobie kilkakrotnie
    wspomnieć? 25 PLN na 4 lata lub 0 zł na dwa lata jeżeli w ciągu
    pierwszych 3 miesięcy wykonasz 3 transakcje i rozwiążesz umowę przed
    upływem 2 lat.
    Ma wszystkie zalety eKarty i żadnej z jej wad.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2008-02-08 20:03:03
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    wiadomości news:foib9u$h68$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 3 miesięcy wykonasz 3 transakcje i rozwiążesz umowę przed upływem 2 lat.
    > Ma wszystkie zalety eKarty i żadnej z jej wad.

    tzn. firma zacheca, zeby przed uplywem 2 lat ja zlikwidowac? i co dalej -
    zalozyc na nowo?