  • 1. Data: 2010-04-26 18:50:18
    Temat: ekonomiczno-gospodarczy przedwyborczy sukces PO
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    A mi się marzy jakiś ekonomiczno-gospodarczy przedwyborczy sukces PO.

    Wiecie, taki na miarę sprzedaży stoczni.

    Może to być np. pojednanie Polski z Rosją, albo ekonomiczne partnerstwo
    Polsko-Rosyjskie ponad podziałami.

    Etap wdrażania sukcesu będzie dwuetapowy. Jedna część przed wyborami, a
    druga po wyborach.

    Etap pierwszy (przed wyborami): my dajemy - Rosjanie biorą;
    Etap drugi (po wyborach): Rosjanie dają - my bierzemy;

    Jakie spółki na GPW handlują z Rosjanami? Wróżę im świetlaną przyszłość!

    J.

  • 2. Data: 2010-04-26 18:54:42
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    spaliłeś kawał

    > Etap pierwszy (przed wyborami): my dajemy - Rosjanie biorą;
    > Etap drugi (po wyborach): Rosjanie dają - my bierzemy;

    powinno być:

  • 3. Data: 2010-04-26 19:01:38
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze: