  • 1. Data: 2008-09-06 22:28:16
    Temat: ekonto emax ???
    Od: "Kurtz" <k...@o...pl>

    napiszcie mi proszę, bo już nic nie rozumiem,

    można mieć jednocześnie ekonto i emax???

    po co to jest rozdzielone, jak oba są darmowe??

    zożyłem teraz wniosek o otwarcie konta i zaznaczyłem ekonto i emax i co będę
    miał 2 rachunki????

    Pozdrawiam
    kurtz

  • 2. Data: 2008-09-06 22:42:38
    Temat: Re: ekonto emax ???
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Kurtz pisze:
    > można mieć jednocześnie ekonto i emax???

    Tak.

    > po co to jest rozdzielone, jak oba są darmowe??

    Do eKonta dostajesz darmową kartę, w eMax jest jakieś symboliczne
    oprocentowanie. Szczegóły na pewno są na stronie mBank.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |

  • 3. Data: 2008-09-06 23:23:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 7 Sep 2008 00:28:16 +0200, Kurtz napisał(a):

> [...]
    >
    > po co to jest rozdzielone, jak oba są darmowe??
    >
    > zożyłem teraz wniosek o otwarcie konta i zaznaczyłem ekonto i emax i co będę

    Nie chce Cię załamywać, ale można jeszcze dodatkowo mieć izzy-Konto (a
    może nawet kilka?), cztery konta eMax Plus oraz kilka kont firmowych :)
    A w dodatku posiadanie tych wszystkich kont może mieć sens :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2008-09-07 00:34:06
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 7 Sep 2008 00:28:16 +0200, "Kurtz" <k...@o...pl> wrote:

    >napiszcie mi proszę, bo już nic nie rozumiem,
    >
    >można mieć jednocześnie ekonto i emax???

    Tak. RTFFAQ.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-09-07 11:28:34
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Kurtz" wrote in message> napiszcie mi proszę, bo już nic nie rozumiem,

> [...]
    >
    > po co to jest rozdzielone, jak oba są darmowe??
    >
    > zożyłem teraz wniosek o otwarcie konta i zaznaczyłem ekonto i emax i co

    można mieć ekonto i emax i 4ry emax+ i jeszcze walutowych kilka ;-)
    sporo czytania i pytania przed Tobą
    zanim załapiesz ile i jakich rachunków możesz mieć
    - co najważniejsze, co każdy rachunek może Ci dać
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2008-09-07 18:37:47
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    sumi pisze:

> [...]
    > sporo czytania i pytania przed Tobą
    > zanim załapiesz ile i jakich rachunków możesz mieć
    > - co najważniejsze, co każdy rachunek może Ci dać
    Dodałbym tu jeszcze izzyKonto. Może się przydać jako np. konto z kartą
    do płatności internetowych - będzie bezpieczniej.

  • 7. Data: 2008-09-07 19:08:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Kurtz" <k...@o...pl> wrote in message news:g9v06h$li8$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > po co to jest rozdzielone, jak oba są darmowe??
    >
    > zożyłem teraz wniosek o otwarcie konta i zaznaczyłem ekonto i emax i co

    Teraz praktycznie oferta Multibanku w wielu wypadkach jest lepsza od mBanku.
    W Multi przy 1500zl wplywow mamy konto gratis, ale mozemy miec rachunek
    oszczednosciowy na 4.55%, z ktorego podobnie jak z emaxa (oproc.
    symboliczne) mozemy transferowac na konto biezace bez ograniczen.
    Funkcjonalnosc bardzo podobna, ale mamy do dyspozycji placowki, a to duzy +
    szczegolnie dla osob starszych, latwiej jest wiele rzeczy zalatwic niz przez
    infolinie. Poza tym rachunki walutowe w EUR i USD mamy do dyspozycji w
    formie gotowkowej, czego w mBanku brak.
    Polityka banku ostatnio zaczela od kilku miesiecy mocno promowac i rozwijac
    Multibank, natomiast mBank zostal w tyle.

  • 8. Data: 2008-09-07 20:22:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-06, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    [...]

    > Nie chce Cię załamywać, ale można jeszcze dodatkowo mieć izzy-Konto (a
    > może nawet kilka?), cztery konta eMax Plus oraz kilka kont firmowych :)
    > A w dodatku posiadanie tych wszystkich kont może mieć sens :)

    A jeszcze jak się ma pełnomocnictwa do innych kont to już w ogóle można
    mieć niezłą listę. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-09-07 20:23:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-07, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > szczegolnie dla osob starszych, latwiej jest wiele rzeczy zalatwic niz przez

    Z tym że Multi to tych oddziałów ma mało. To nie PKO BP. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-09-07 21:08:35
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    sumi wrote:
    [...]
    > można mieć ekonto i emax i 4ry emax+ i jeszcze walutowych kilka ;-)

    tych emaxow bez plusa to tez kilka mozna miec :-)

    Pozdro

    Maseł