  • 1. Data: 2003-01-06 22:43:43
    Temat: electron mbank i platnosc zdalna??? dziwne
    Od: p...@a...pl

    Witam,

    Mam dziwna sprawe. Zamawiajac miejsca na narty w szwajcarii najprostsza
    metoda zaplaty byla platnosc karta. Poniewaz prosili tylko o karte VISA
    nie precyzujac jaka podalem im emailem numer, date waznosci oraz
    wlasciciela electrona z mbanku. Pieniadze sciagnieto poprawnie, doszly
    do odbiorcy, ale nie dalo sie wejsc we wlasciwosci platnosci w mbanku -
    wypisywalo ze niedostepne.

    Mlinka stwierdzila ze taka operacja w ogole nie powinna zostac wykonana
    bo ta karta sie do tego nie nadaje. Stwierdzila, ze trzeba pisac reklamacje.
    Ale dla mnie byla to operacja jaka chcialem, wiec stwierdzilem ze nie bede
    pisal, tylko chce potwierdzenie tej operacji (bo nie da sie wydrukowac (ani
    wejsc)). mlinka stwierdzila ze moze mi wyslac, ale za 5zl. po tlumaczeniu
    ze ja sam nie moge bo sie nie da - powiedziala, ze wysle za darmo.

    Co o tym sadzicie?!?!? czy aby to nie blad w ich systemie? chyba
    transakcje telefoniczne nie powinny pojsc electronem?

    p.

  • 2. Data: 2003-01-06 22:47:07
    Temat: Re: electron mbank i platnosc zdalna??? dziwne
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd0qv$4l0$1@phone.provider.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > tylko o karte VISA nie precyzujac jaka podalem im emailem numer, date
    > waznosci oraz wlasciciela electrona z mbanku. Pieniadze sciagnieto

    Bardzo dziwne! Ale Szwajcarzy to są oblatani w tych sprawach ...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-06 22:51:33
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Co o tym sadzicie?!?!? czy aby to nie blad w ich systemie? chyba
    > transakcje telefoniczne nie powinny pojsc electronem?

    A może delfin jest MO/TO/IO tylko ukrywają tę jego cechę ;-))))) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-01-07 19:29:36
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A może delfin jest MO/TO/IO tylko ukrywają tę jego cechę ;-))))) ?

    Albo to może kolejny wybryk Stony ;-)

    Pozdrawiam

    Marek