  • 1. Data: 2009-05-19 06:54:59
    Temat: endriu-cos dla ciebie!
    Od: fatso <f...@n...com>

    endriu, podziwiam twoja fascynacje moja genetyka. Parteigenosse Rosenberg
    nie moglby byc bardziej namolny.
    Na, masz kosc- rzucilem ja wlasnie na emigracyjna sciepe.

    tfuj fatso

    Szan.Panie T...,
    rozumiem ze plywasz Pan po morzu, liczysz dorsze i samemu Wasci medrca
    szkielko i oko
    nie jest obce. Zrozumcie, prosze, ze genetyka genealogiczna nie jest
    jakas szarlataneria ale
    nowym mikroskopem ktory pozwala nam zajrzec w glab czasu.
    Ja sam zrozumialem np dlaczego zawsze czulem sie obco posrod Swinskich
    Ryjow w Pomrocznej.
    Dlaczego wygladalem inaczej, myslalem inaczej i inaczej reagowalem na
    rozne male swinskich ryjow swinstwa.
    I dlaczego dzis toleruje swinstwa Anglikow w stosunku do siebie samego z
    podziwu godnym(slowa zony) spokojem.
    Z Polski wyszedlem z dusza poharatana ranami do dzis nie zasklepionymi i
    wrzodziejacymi.
    Swiezo zadawane rany przez swoich, Normanow, to krew splywajaca jak woda
    po mokrym psie.
    Wystarczy ze moich wrogow doprowadzam do rozpaczy bo zamiast pojsc
    gdzies do kata i zdechnac to ja
    walcze i sam gryze. Polecam moj autobiograficzny post wyzej, to Wasc
    lepiej zrozumiesz.

    Genetyka daje nam takze inne spojrzenie na wspolczesne zycie: po kiego
    chuja Zydzi sie tak morduja nawzajem
    z Palestynczykami skoro lacza ich geny niemalze w 100%? Mam na mysli
    oczywiscie Zydow prawdziwych
    a nie pseudo-Zydow aszkenazyjskich. Tych ostatnich miejsce jest
    spowrotem w Europie centralnej- skad wyszli
    jako lud genialny, turkomanski i tutaj naleza. Jak Pan to zrozumiesz to
    i rozwiazanie znajdziesz dla problemow
    Bliskiego Wschodu szybko.

    fatso

  • 2. Data: 2009-05-19 08:54:17
    Temat: Re: endriu-cos dla ciebie!
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > spowrotem w Europie centralnej- skad wyszli
    > jako lud genialny, turkomanski i tutaj naleza. Jak Pan to zrozumiesz to

    A tak dokładnie , to o co Ci chodzi ?

  • 3. Data: 2009-05-19 09:24:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > A tak dokładnie , to o co Ci chodzi ?

    Tak dokladnie to jest to udzial w dyskusji na sciepie,
    niby nie zwiazany z gielda ale jak podessac pod ta mleczna
    krowe Zydow- to jak najbardziej.

    fatso

  • 4. Data: 2009-05-19 18:05:29
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > w Europie centralnej- skad wyszli
    > jako lud genialny, turkomanski i tutaj naleza. Jak Pan to zrozumiesz to i

    Nie przesadzasz drogi Fatso z ta genetyka ?.
    Mnie sie wydawalo ze Palestynczycy z Zydami tluka sie przedewszystkim ze
    wzgledu na wyznanie (a nie dlatego ze moga miec odminenne geny)....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/